Seite 128 von 289 ErsteErste ... 2878118126127128129130138178228 ... LetzteLetzte
Ergebnis 1.271 bis 1.280 von 2885

An die Bayovaren

Erstellt von Moni70, 30.10.2007, 20:03 Uhr · 2.884 Antworten · 130.517 Aufrufe

  1. HvG
    Registriert seit
    15.09.2005
    Beiträge
    3.624

    Standard

    Hoab gar ned gwusst, das KTM a GSn baut.

  2. Registriert seit
    30.01.2008
    Beiträge
    1.804

    Standard

    Zitat Zitat von HvG Beitrag anzeigen
    Mai im Friaul

    Panoramica del Vette, da muass ma immer mit Schea rechnen.

    so ollen hoiben Kilometer san so Scheafeader mit 200-300 Meter gwesn, ja doa warns fertig de Leit.
    War bestimmt a geila Stunt Do hosd moan I amoi a Kreizl g`machd füa an zwoadn Geburdsdog

  3. beak Gast

    Standard

    Zitat Zitat von HvG Beitrag anzeigen
    Hoab gar ned gwusst, das KTM a GSn baut.
    A KTM häd i a g´numma! Owa iats is hoid a Numma greßa. In oransch schauts richti kloa aus, gei. East woid i a pink im Tigermuster

  4. Registriert seit
    30.01.2008
    Beiträge
    1.804

    Standard

    Zitat Zitat von beak Beitrag anzeigen
    Wo host eigentlich des tolle Buidl hea, des schaut ja cool aus!
    De hob I vo na Indanetseidn zong, wo I des a scho vawendn dua! G`freid me wanns da g`foid! Des kimmd meim Nama näher

  5. HvG
    Registriert seit
    15.09.2005
    Beiträge
    3.624

    Standard

    Zitat Zitat von THE GHOST_909 Beitrag anzeigen
    War bestimmt a geila Stunt Do hosd moan I amoi a Kreizl g`machd füa an zwoadn Geburdsdog
    Du des war ned so schlimm, i hab des scho öfters gmacht.

    Und nach unten hätten ja die Moppeds so um de 500 Meter Auslauf ghoabt.

    Bloss für de Andern, für de wars des Erstemoi und die waren ganz schön angspannt.

    Aber dafür danach um so mehr Happy, weil sie sowas nie allein gmacht hättn.

  6. Registriert seit
    30.01.2008
    Beiträge
    1.804

    Standard

    Zitat Zitat von beak Beitrag anzeigen
    A KTM häd i a g´numma! Owa iats is hoid a Numma greßa. In oransch schauts richti kloa aus, gei. East woid i a pink im Tigermuster
    Wia? A pinkes Tigamusda! Aba sonsd wuisd Du koan Augnkrebs,ha?!
    Jo sog amoi san mia bei de Englända! De hom koan G`schmack! Aba DU

  7. Registriert seit
    30.01.2008
    Beiträge
    1.804

    Standard

    Zitat Zitat von HvG Beitrag anzeigen
    Du des war ned so schlimm, i hab des scho öfters gmacht.

    Und nach unten hätten ja die Moppeds so um de 500 Meter Auslauf ghoabt.

    Bloss für de Andern, für de wars des Erstemoi und die waren ganz schön angspannt.

    Aber dafür danach um so mehr Happy, weil sie sowas nie allein gmacht hättn.
    Buam hoid Mehra brauch I gor ned song

  8. beak Gast

    Standard

    Zitat Zitat von THE GHOST_909 Beitrag anzeigen
    Scheene Buidl! Aba und des war ja klar, wer sidsd beim Kaffee dringa? De Gabe! Do sogds se dean Modorradl fahn und wos is? KAFFEFAHRTEN machans!!!! Do hesd ja midm Bus fahn kenna
    Glaub mas, do drin is echt so sche, do kimmst go net weida. Do geht imma a Schmatz, oda a G´schpaset´l. Du, i muaß iats eascht amoi langsam wieda ofanga. Hob doch a HWS und a LWS an dem i no laborier. Mei Hüft´n duat ma heid eh sakrisch weh. Mei Mo hod g´sogt, dass es a so in Kurv´n eine g´schwunga hob...

    Ungefähr so:


    ungefähr...

  9. beak Gast

    Standard

    Zitat Zitat von THE GHOST_909 Beitrag anzeigen
    Wia? A pinkes Tigamusda! Aba sonsd wuisd Du koan Augnkrebs,ha?!
    Jo sog amoi san mia bei de Englända! De hom koan G`schmack! Aba DU
    I scho, häd ja a a Leo-Muster wean kinna.

  10. Registriert seit
    30.01.2008
    Beiträge
    1.804

    Standard

    Zitat Zitat von beak Beitrag anzeigen
    Glaub mas, do drin is echt so sche, do kimmst go net weida. Do geht imma a Schmatz, oda a G´schpaset´l. Du, i muaß iats eascht amoi langsam wieda ofanga. Hob doch a HWS und a LWS an dem i no laborier. Mei Hüft´n duat ma heid eh sakrisch weh. Mei Mo hod g´sogt, dass es a so in Kurv´n eine g´schwunga hob...

    Ungefähr so:


    ungefähr...
    Wo hobds Iha mi do g`filmd?