An die Bayovaren

Diskutiere An die Bayovaren im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Griaß Di Hubertl, habt´s es Iah sche!!! Albanien, des dat mia a daung! Wünsch Eich ganz vui Schpaß und kemmt´s g´sund wieda z´ruck!!! LG Gabi
B

beak

Gast
"Hallo Ihr, sind seit heute in Montenegro und das Wetter und das Quartier sind gut Strecken schön aber in den Städten ist Chaos ab Donnerstag in Albanien gruß die hubers."

Also es geht ihnen gut.
Griaß Di Hubertl,

habt´s es Iah sche!!! Albanien, des dat mia a daung! Wünsch Eich ganz vui Schpaß und kemmt´s g´sund wieda z´ruck!!!

LG

Gabi
 
B

beak

Gast
hi leuts,

bin wieder im lande. völlig k.o., völlig durchgefroren weil mehr im Regen gefahren als Wasser beim duschen abbekommen hab.
Stirnhöhle und Nebenhöhle macht mir deshalb kleine Schwierigkeiten. Hatte ja am Samstag in der Schweiz schon/noch Fieber bekommen.

heute natürlich wieder im Regen den Weg heim. von 4.Std.20 Min. sind wir mind. 2,5 Stunden im ströhmendsten Regen gefahren.

Jetzt kurier ich mich erstmal aus: Tee mit Schuß für Erwachsene, Erkältungsbad und ein feines knister-knaster Kaminfeuer im Wohnzimmer.

bis bald
gerdal


PS: verzeiht, daß i ned dialektlt hab, ist mir jetzt im mom. einfach zu mühsam.
Griaß Di Gerdal,

ich hoff, es is net z´anschtrengend füa Di Dialekt les´n... Wenn´st den Schuss füa Erwachsene in des Erkältungsbad eine duast, dann brauchst nur no an Schtrohhalm und Du brauchst Di net o´schtrenga :D Woaß scho, gemein, gei. Owa deng da nix, bin ja seiwa lädiert... Mia zwoa Chaoten soat ma uns um a WG kümman!:D:D:D Owa tapfa host duach g´hoit´n!!! RESCHPEKT

Guade Besserung!!!
 
HvG

HvG

Dabei seit
15.09.2005
Beiträge
3.342
Ort
Hildrizhausen
Modell
1200 GSA, jetzt riacht se nimma frisch
Griaß Di Hubertl,

habt´s es Iah sche!!! Albanien, des dat mia a daung! Wünsch Eich ganz vui Schpaß und kemmt´s g´sund wieda z´ruck!!!

LG

Gabi
Ähmmm Gabi,

i hoab vergessn zum hischreim, dass des a SMS vo dr Huberei is.

I bin ned furt, i muass arbeitn genauso wia du.
 
coufi

coufi

Dabei seit
18.07.2007
Beiträge
1.721
Ort
Österreich - Bez. Baden
Modell
F 650 GS
Griaß Di Gerdal,

ich hoff, es is net z´anschtrengend füa Di Dialekt les´n... Wenn´st den Schuss füa Erwachsene in des Erkältungsbad eine duast, dann brauchst nur no an Schtrohhalm und Du brauchst Di net o´schtrenga :D Woaß scho, gemein, gei. Owa deng da nix, bin ja seiwa lädiert... Mia zwoa Chaoten soat ma uns um a WG kümman!:D:D:D Owa tapfa host duach g´hoit´n!!! RESCHPEKT

Guade Besserung!!!
Hi du,

na na - des paßt scho. heits geht a des schreim wieda.
nönönö dem alohol in so großen mengn, hob i erst amoi fir launge zeit obgschworen ;). bin jo aus da kirchn austretn und do haum de des ned so gern, wenn i so oft mit "melk (mök)" telefonier. woast scho :D:D

jo, tapfer wor i wirkli mit ana stirnhöhlenentzüdung fost 900 km fohrn. Guad i hätt ma a um 300,-- a zugkortn für uns und de mopeds nehma kenna, oba des woit i ma afoch ned leistn. de san jo depat wos de falaungan :eek::eek:

lg
g
 
coufi

coufi

Dabei seit
18.07.2007
Beiträge
1.721
Ort
Österreich - Bez. Baden
Modell
F 650 GS
ich wünsche dir eine gute besserung gerda....tut mir echt leid für euch, daß ihr so mieses wetter hattet :(
dem rest der truppe wünsch ich schönen urlaub, tage oder sonstiges schönes ;) vor allem immer schön oben bleiben !!!
daunk da sche für die genesungswünsche.

tja des wetter... des is hoid a leidiges thema in unseren breitengraden.
kaunst hoid nix mochn.
 
B

beak

Gast
Hi du,

na na - des paßt scho. heits geht a des schreim wieda.
nönönö dem alohol in so großen mengn, hob i erst amoi fir launge zeit obgschworen ;). bin jo aus da kirchn austretn und do haum de des ned so gern, wenn i so oft mit "melk (mök)" telefonier. woast scho :D:D

jo, tapfer wor i wirkli mit ana stirnhöhlenentzüdung fost 900 km fohrn. Guad i hätt ma a um 300,-- a zugkortn für uns und de mopeds nehma kenna, oba des woit i ma afoch ned leistn. de san jo depat wos de falaungan :eek::eek:

lg
g
Gerda, mia sama hoat im Nehma, des hama ja scho bewies´n :D
 
HvG

HvG

Dabei seit
15.09.2005
Beiträge
3.342
Ort
Hildrizhausen
Modell
1200 GSA, jetzt riacht se nimma frisch
scheene Buidl Gerdal,

do wirds oan immer wieda kloar, dass in dr Hoamat a schee is.
 
B

beak

Gast
wurscht - hauptsoch des wos wichtig is, steht drin ;):D
Des Wichtigste hob i weg lass´n, zwecks Männafeindlichkeit, mia woan uns ja net unbeliebt macha :D und net dass dann Repressalien füa uns gibt... "FRAUEN IN DIESEM FORUM VERBOTEN" (erhobener Zeigefinger...:eek:) oder so! Schofi-Kassa gibts ja do foa uns koane, mia sama ja koane Schofis... :D:D:D

I schreib Dia des ois per PN!!!
 
Thema:

An die Bayovaren

Oben