Seite 217 von 289 ErsteErste ... 117167207215216217218219227267 ... LetzteLetzte
Ergebnis 2.161 bis 2.170 von 2885

An die Bayovaren

Erstellt von Moni70, 30.10.2007, 20:03 Uhr · 2.884 Antworten · 130.738 Aufrufe

  1. Registriert seit
    10.09.2007
    Beiträge
    2.845

    Standard

    Zitat Zitat von Huberei Beitrag anzeigen
    Hubert wia war des

    mia san am Wochende dabei Vorsicht
    Hi ihr beiden,

    erst mir so nen komischen bayrischen Kraftausdruck hinwerfen und dann doch kommen ..............







    freu mich, Euch wieder mal zu treffen

  2. Registriert seit
    30.01.2008
    Beiträge
    1.804

    Standard

    Zitat Zitat von Huberei Beitrag anzeigen
    du sog moi

    host du eigntlich gfrogt ob du "Mama und Vada" sogn derfst

    und dann ohne dass ma uns wirkli moi life gsägn ham???????????
    Kenna dua I Eich ned, nua vo Erzählungen! Aba I kannd ma guad voaschdein warum z`es so g`nannd weards
    Aba des mid`m life kennalerna hoin ma noch

  3. HvG
    Registriert seit
    15.09.2005
    Beiträge
    3.624

    Standard

    Zitat Zitat von GSAchris Beitrag anzeigen
    Hi ihr beiden,

    erst mir so nen komischen bayrischen Kraftausdruck hinwerfen und dann doch kommen ..............

    freu mich, Euch wieder mal zu treffen
    na da siegst amoi, woas für a Schwerstarbed i gleistet hab, dass de zwoa jetzt doch mitfahrn.

  4. HvG
    Registriert seit
    15.09.2005
    Beiträge
    3.624

    Standard

    Zitat Zitat von THE GHOST_909 Beitrag anzeigen
    Kenna dua I Eich ned, nua vo Erzählungen! Aba I kannd ma guad voaschdein warum z`es so g`nannd weards
    Aba des mid`m life kennalerna hoin ma noch
    Ja dann mach di auf woas gfasst und immer schee liab sei zur Mama, sonst gibts a boar auf de Scheeboa.

  5. Registriert seit
    19.05.2008
    Beiträge
    804

    Daumen hoch Grias an Donau

    Zitat Zitat von coufi Beitrag anzeigen
    a vo mir a "serwas griaß di" aus wien

    Sevas,
    fui fui grias an dona... nach wien..

    gfrei mi scho af mei nextn bsuch am naschmarkt

    Gruaß
    Ewald

  6. Registriert seit
    19.05.2008
    Beiträge
    804

    Standard Near New Richernau

    Zitat Zitat von Huberei Beitrag anzeigen
    Servus Ewald

    sog moi is Sonnen ned bei Neu-Reichenau?
    Servus,
    bi ungefähr 10 km danehm...

    Grias
    Ewald

  7. Registriert seit
    18.07.2007
    Beiträge
    1.746

    Standard

    Zitat Zitat von Waldy Beitrag anzeigen
    Sevas,
    fui fui grias an dona... nach wien..

    gfrei mi scho af mei nextn bsuch am naschmarkt

    Gruaß
    Ewald

    hi waldy,

    wennst in wien bist möd di

    lg
    gerda

  8. Registriert seit
    30.01.2008
    Beiträge
    1.804

    Standard

    Zitat Zitat von HvG Beitrag anzeigen
    Ja dann mach di auf woas gfasst und immer schee liab sei zur Mama, sonst gibts a boar auf de Scheeboa.
    UI! Do glaab I muaß I ma Schienboaschona kaffa! De gaaanz de Dickn
    PSSST Oda ko ma de mid irgadwos bschdecha, ha?

  9. Registriert seit
    30.01.2008
    Beiträge
    1.804

    Standard

    Griaß de nomoi Waldy!
    Loß da fei ned ois vo de Frauun g`foin, gei! Dasd ned rechd zum Schoßhundal wearsd

  10. beak Gast

    Standard

    Ja, geh leck, do kimmst a moi zwoa Dog net zum Einaschaun und dann kimmst nimma mid mim les´n... Mei Leid, sat´s Iah fleißig!

    Mia woat ma eigentlich Samsdog, Sonndog und Mondog nach Südtirol fohn, hod si erledigt, wenn ma´s Weda so o schaut. Im Reng bin ich scho oft gnua g´fohn, do mog i wega drei Dog net scho beim Wegfohn noss o kemma.

    Bei uns is doch a weng schena, dann macht ma hoid so Tagestour´n, heaft nix!

    Oiso, wünsch Eich vui Schpaß, bei oiß, wos so machts!!!!