Seite 53 von 289 ErsteErste ... 343515253545563103153 ... LetzteLetzte
Ergebnis 521 bis 530 von 2885

An die Bayovaren

Erstellt von Moni70, 30.10.2007, 20:03 Uhr · 2.884 Antworten · 130.535 Aufrufe

  1. beak Gast

    Standard

    Zitat Zitat von Moni70 Beitrag anzeigen
    mei....da bisch mal a paar täg fort on hier geht's ab wiad sau
    wie goht's eich älle so ?
    mei....i bin immer no im land aber net im office i gurg hier in der gegend umanander ....gaggenau, karlsbad ...on was wois i.....
    da kommsch zu nix ausser, daß i scheene strecka durch de schwarzwald gfahra ben aber mit dem auto halt.....

    Und?? erste pläne mit den Qün??
    Hi Püppi,

    hob gestan furchtbar mit Dia o´gehm.

    Schau amoi:
    http://www.gs-forum.eu/showthread.php?p=151473&posted=1#post151473

    auf da 3. Seiten (hob mi iats fuachtba mit dem Link umananda blogt, dass e den so hikriag, dass´d glei draf kimmst, owa do stei i mi heid z´bled)

    No nix am Lafa, wegam fohn. Owa am 14. Feb. war a Stammtisch-Treff´n bei uns glei um´s Eck, do weam ma hi geh.

    LG

    Gabi

  2. Registriert seit
    18.07.2007
    Beiträge
    1.746

    Standard

    Griaß eich de Madln,
    Serwas de Buam,

    @beak:
    na in kostn haum ma's ned eine gsetzt, oba so ähnlich. gestan hätts wieda an anflug von "i feu di au" ghobt, bin i's glei zruck augflogn... und a ruah wor in da hittn. am obend samma sogar bei uns in'd kuchl an kaffee trinkn gaunga.

    heit is no do ... moi schaun

    - hehe an buchhoitungskurs .... na wenns mant. excel is a vü schwerer, des muasst scho zuagebn


    @moni:
    servus mädi, hob di scho vamisst. sichst, wir hoidn dein thread immer sche über wossa und lossn eam ned untageh. wos tuat ma ned ois, für liabe leit .

    .. und bei mir is a no nix mit kälbchen ausführn. is jo oiweu a scheiß weda.
    amoi rengts, daun stürmts und wenn's sche warad zum fohrn, hock i im büro

    i hoff, daß i boid amoi a rundal drahn kau, sonst werd i zum amokläufer
    .. mit da spritzpistoin in da bodewonn

    lg
    gerdal

  3. beak Gast

    Standard

    Hi Gerda,

    ... mit da Spritzbistoin in da Bodwann... der war guad

    Du machst des scho ganz richtig, mit Deina Kollegin. Zuckabrod und Peitsche... I mach des mit da andan a a so. Hob ja vo Dia g´lernt .

    Heid geht´s ma net so guad, hob gestan af d´Nacht no a bißal g´schnapslt. Bäh, is mia heid blümerant . Owa, seiwa schuid, i woaß ja dass i des Zeig ned vadrog.

    Oiso, machs guad, bis demnächst

    LG

    Gabi

  4. Registriert seit
    16.05.2006
    Beiträge
    1.390

    Standard

    Zitat Zitat von beak Beitrag anzeigen
    Hi Püppi,

    hob gestan furchtbar mit Dia o´gehm.

    Schau amoi:
    http://www.gs-forum.eu/showthread.php?p=151473&posted=1#post151473

    auf da 3. Seiten (hob mi iats fuachtba mit dem Link umananda blogt, dass e den so hikriag, dass´d glei draf kimmst, owa do stei i mi heid z´bled)

    No nix am Lafa, wegam fohn. Owa am 14. Feb. war a Stammtisch-Treff´n bei uns glei um´s Eck, do weam ma hi geh.

    LG

    Gabi
    Ja....Gabilein...... wenn Du scho ogibsch.....dann gosch Du au mit mir ins Gelände....so bisle halt.... na kennama vorführa, was mir von de BUBA glernt hän....ja, des was i ko hän mir die Buba beibracht.....

    die Mädelz, die i kenn, fahret mir zu steif auf ihre Kischta.... i bin koi Düsre mit der Q....aber die sen mir a bisle zu langsam on no a paar andre Sache hen mi gstört.... deshalb han i mi wieder au glöst davo, weil des hat eh bloss Stress gebba...bzw. die hän nochher sich drüber uffgregt, weil i gsagt han, dass se koine bikerinna sen, wia se immer tun....wow wow....die Reaktionen waren heftig.... ....i ben immer wieder erstaunt, wie sowas interpretiert wird....aber isch egal. Rom isch rom. Dafür han i Euch (leider bisher nur virtuell) kennaglernt . Im Sommer komm i Euch bsucha.

    Übrigens, den Chris Pfeiffer kannst in Garmisch auf den BMW Biker Days bewundern..... ein begnadetes Talent......echt!

    Da gibt es auch ein Parcour für's Offroad-Fahren.....unten auf dem Platz und am Fuss vom Hausberg.... ich bin auf Hausberg Plätzle gwesa....mei o mei..... älles hat klappt....aber wenn hinter ne Gruppe herfährst und die werden immer langsamer, dann hab ich ein Problem. Ich war so auf das Hinterrad vom Vordermann fixiert, daß mir ein klassischer Fehler unterlaufen ist.
    Wenn Du zu starr auf die nächste Umgebung schaust, dann fährst genau drauf zu....und dann...blubb, fällst hin. Das war nicht schlimm....ich habe halt nicht vorausgeschaut.
    Nächst Mal weiss ich Bescheid....dann überhol ich einfach .....quatsch.....blödes Moni-Geschwätz

  5. beak Gast

    Standard

    Griaß Di Moni,

    oh mei, i kehr a zu dene, de "steif" af da Kist´n sitz´n und schnei fohn dua i a net. I find´s owa guad, wenn Du des so song kannst, wos da net paßt. Jeda hod sein eing Rhythmus und des is a guad so. I kenn a a bo Mädl´s, de owa s´ganze Jo net fohn und dann eierns dahi, des regt mi scho a af. Owa, ich mächt net übaheblich sei. Jeda so wira kon und i hob an echt´n Respekt voa Dia, wenn i Deine Buidl´n o schau. I glaub, i hob an 1er z´spät g´macht. Mia feid de Sturm und Drang Zeit. Wa gean Gelände g´fohn, hod ma scho imma narresch g´foin. Hob soga scho so a XT a kloane dahoam g´habt, hob mi owa dann ned traut.

    Des hod mia mei Fahrlehrer scho g´sogt (und des hod ma scho oft g´hoifa), dass ma egal ob mid´n Auto, oda mid´n Moped: "Schau imma do hi, wo´st hi fohn wuist". Oiso, wenn wos af da Straß liegt, dem wost ausweicha muaßt, schau net des Teil o, sondan den Weg, den´st dro vorbei fohn kannst. Mia is des doch tatsächlich moi passiert, do hama uns vafohn und ham af da Straß umdraht (irgendwo bei Garmisch) und do warn hölzane Begrenzungen neben da Straß und i seg de beim Umdrahn und deng ma no: "Foh do ned ohne..., foh do ned ohne...) und schau oiwei des Ding o und was mache... Ohne g´fohn binne. Peinlich, peinlich, owa des wama dann wirklich a Lehr!

    LG

    Gabi

  6. Registriert seit
    16.05.2006
    Beiträge
    1.390

    Standard

    das Monilein isch am überlega, ob se zum Forumstreffa im Weschterwald no fährt...... aber i han ja no bisle Zeit mir des zom überlega..... muss gugga, daß des halt terminlich no haut....
    Was isch mit Euch?

  7. beak Gast

    Standard

    Zitat Zitat von Moni70 Beitrag anzeigen
    das Monilein isch am überlega, ob se zum Forumstreffa im Weschterwald no fährt...... aber i han ja no bisle Zeit mir des zom überlega..... muss gugga, daß des halt terminlich no haut....
    Was isch mit Euch?
    Wann waran des?

    LG

    Gabi

  8. Registriert seit
    16.05.2006
    Beiträge
    1.390

    Standard


  9. beak Gast

    Standard

    Jui, des war ja sche. Muaße unbedingt mein (Hasi) zoang. Moi schaun, wenn er ned grod Urlaubssprerre hod (er is ja Motorradmechaniker) und do is hoid am meist´n los um de Zeit...

  10. Registriert seit
    18.07.2007
    Beiträge
    1.746

    Standard

    Hi Mädls,

    oiso i sog eich wos: offroadn tuat mi scho narrisch intaressiern.
    vorigs johr, hob i mit mein kälbchen a klane schotterpassage gmocht - ohne vurher an training. heya des wor a spaß .. ned glei am aufaung, weu do hob i'd hosn gstrichn voi ghobt, oba nocha.............. echt geil

    i mechat heier a mädls-offroad training mochn, oba ned mitn kälbchen sondan mit an "echtn" gatschhupfa. mei mau hot se jo vorigs johr a suzuki DR kauft und jetzt samma olle 2 a bissal narrisch aufs offroadn. er no mehr wia i.
    i bin hoid no da schissa, weu mir des zeigl vü zhoch is. oba leicht wia a fohrradl. mit mein hinichn knia muass i aufpassn beim offroadn. oba ratzn tuats mi narrisch.

    oba jetzt muass amoi d'saison aufaunga und i mi wieda auf 2 radl "z'recht finden" .. oba daun, hoid mi nix mehr.

    und wos des tempo augeht.... naja is a togesvafossung ... amoi gehts guat, daun hängan mi d'mauna ned o und an aundan tog, dareit i de kua ned und fohr die kurven wia a besenstü. oba fir des , daß i jo erst seit 1 saison "groß" fohr, moch i mi eigentlich gaunz guat.

    lg
    gerdal