Seite 59 von 289 ErsteErste ... 949575859606169109159 ... LetzteLetzte
Ergebnis 581 bis 590 von 2885

An die Bayovaren

Erstellt von Moni70, 30.10.2007, 20:03 Uhr · 2.884 Antworten · 130.242 Aufrufe

  1. beak Gast

    Standard

    Zitat Zitat von coufi Beitrag anzeigen
    jojo - bigbrother is watching us

    sogts amoi wos hurchts es eich do au. do kummt am jo des firchtn.

    oiso des richtige frühlings-gfü kummt bei DEM liadl


    lg
    gerdalein
    Ja mei, mia san hoid de, vor dene uns unsane Eitan g´warnt ham

    I hea ja ned nua soiche Sachan, des war eha in meina Jugend, iats hea i mehr so wos (owa d´Maja is a net schlecht ):



    und ab und zu:



    Gabi

  2. Registriert seit
    15.09.2007
    Beiträge
    353

    Reden

    Zitat Zitat von HvG Beitrag anzeigen
    A Gerdal,

    des is doch ned koit. Und no dazua gibts ja gnuag Cafes unterwegs.

    Stell heit dann amoi Buidls eina.
    Wo kimmst den her!
    A Schwoarzwaldrund und scho halber Zehne do muast amoil mit em Wallace foahrn der hot uns auf die zehne zum Ebniesee bstellt do bin I scho am halber neini aufd´Stroßn Brrrrrr.

    Hob no a Musi vo meine Hausband
    Und wan mer nach Volksmusi ist no geh i zu deane . Do brauchst ober an Real Player.

    Gruaß Frank (Bigfoot ned Big Brother)

  3. HvG
    Registriert seit
    15.09.2005
    Beiträge
    3.624

    Standard

    Zitat Zitat von beak Beitrag anzeigen
    Hi,

    wos is dann bei Dia koad? 80 Grad minus?

    Bist ja no an junga Spunt! Owa pack´ld Deine edlen Teile guad ei! Ned, dass si dann Dei Frau beschwert... Hob do an Voaschlog füa Di, in da Anlag

    LG

    Gabi

    Gabi Gabi,

    de Hos is mir kloa.

    Schee schee wars,

    und jetzt hama Steifgfrorn.


    Na na uns gehts guat und ich glaub dr Moni hoats a gfoin.
    Von der Kältn hoast goar nix gspiart.
    War einfach nur schee.
    http://picasaweb.google.de/hvgaden/0217SonntagsTour

  4. Registriert seit
    16.05.2006
    Beiträge
    1.390

    Standard

    Zitat Zitat von Bigfoot65 Beitrag anzeigen
    Wo kimmst den her!
    A Schwoarzwaldrund und scho halber Zehne do muast amoil mit em Wallace foahrn der hot uns auf die zehne zum Ebniesee bstellt do bin I scho am halber neini aufd´Stroßn Brrrrrr.

    Hob no a Musi vo meine Hausband
    Und wan mer nach Volksmusi ist no geh i zu deane . Do brauchst ober an Real Player.

    Gruaß Frank (Bigfoot ned Big Brother)
    oh oh Frank....bleib beim schwäbisch....des goht doch etta, daß dua an dialekt schwätsch, was net zu dir passt
    jo, i war heit dabei mit denne kerle vom hubert uffra kloine ausfahrt..... da simmer immer schwarzwäldle sträßle gfahra....3,5t scheee woars....troffa hemmar ons anrer mühle....die Maisenbacher Mühle..... des isch a nett's klois hexahoisle...bisle kaffee, bisle essa unno isch's losganga.....zwischendrin waret 2x eisplatta drenna ....wow....aber der Hubert hat's rechtzeitich ozeigt :-)
    Schee woar's ....vielleicht stellt er Bildle nei....
    Mädels on Buba...schöner Obend Euch älle...

  5. HvG
    Registriert seit
    15.09.2005
    Beiträge
    3.624

    Standard

    Zitat Zitat von Bigfoot65 Beitrag anzeigen
    Wo kimmst den her!
    A Schwoarzwaldrund und scho halber Zehne do muast amoil mit em Wallace foahrn der hot uns auf die zehne zum Ebniesee bstellt do bin I scho am halber neini aufd´Stroßn Brrrrrr.

    Hob no a Musi vo meine Hausband
    Und wan mer nach Volksmusi ist no geh i zu deane . Do brauchst ober an Real Player.

    Gruaß Frank (Bigfoot ned Big Brother)

    Servus Frank,

    i kimm quasi aus deiner Nachbarschaft.
    Auf der anderen Seitn vom Schönbuch, zwischen Böblingen und Herrenberg.
    Oiso bei dir vor der Haustür.

  6. Registriert seit
    16.05.2006
    Beiträge
    1.390

    Standard

    Zitat Zitat von HvG Beitrag anzeigen
    Na na uns gehts guat und ich glaub dr Moni hoats a gfoin.
    Von der Kältn hoast goar nix gspiart.
    War einfach nur schee.
    http://picasaweb.google.de/hvgaden/0217SonntagsTour
    ja, Hubert....des hat mir arg gfalla

  7. Registriert seit
    18.07.2007
    Beiträge
    1.746

    Standard

    Zitat Zitat von beak Beitrag anzeigen
    Ja mei, mia san hoid de, vor dene uns unsane Eitan g´warnt ham

    I hea ja ned nua soiche Sachan, des war eha in meina Jugend, iats hea i mehr so wos (owa d´Maja is a net schlecht ):



    und ab und zu:



    Gabi
    hehe - i hob in meiner jugend sowas ghert .... do is meiner mutter des grausn kumma:





    oder

    wia i so drauf wor (i hob a so ausgschaut, nur mit kurze hoar) woitat mei mutter mit ins heim gebn

    lg
    g

  8. Registriert seit
    18.07.2007
    Beiträge
    1.746

    Standard

    @moni + hubert:

    es sats echt wüde hund und bahort. in devoter haltung zolle ich euch größten respekt (so oba jetzt wors des a wieda mit da hochdeitschn)

    i kauns gor ned gnua sogn: i bin a touren..........ende warmduscherin, grieskochesserin und beckenrandschwimmerin. de minimalste temp. wo i für a tour aufs bike steig is ab 12 grad +. wenn i mit der gisela in'd firma fohr, daun kauns scho amoi köta sei in da fruah, weil i do jo nur 20 min. fohr und i mi daun in da firma aufwarma kau.

    i bin richtig unknusprig wenn's mir koid is - des liegt an der hälfte meiner afrikanischen gene... de san stärka wia de europäischen .

    gfreit mi für eich wenns schee wor und eich nix passiert is ... von wegen der eisplottn.

    schen tog
    gerda

  9. HvG
    Registriert seit
    15.09.2005
    Beiträge
    3.624

    Standard

    Ja wo sans denn de Madls?

  10. Registriert seit
    16.05.2006
    Beiträge
    1.390

    Standard

    Zitat Zitat von HvG Beitrag anzeigen
    Ja wo sans denn de Madls?
    ha....mir schaffet ebbes, woisch Hubertle...