Seite 2 von 10 ErsteErste 1234 ... LetzteLetzte
Ergebnis 11 bis 20 von 91

De do schreib nei Seid`n vom Stammdisch Freising/Neifahrn

Erstellt von BOKI, 19.10.2007, 09:34 Uhr · 90 Antworten · 8.815 Aufrufe

  1. mind Gast

    Standard Servus Schorsch....

    #11
    Zitat Zitat von Schorsch Beitrag anzeigen
    in Prag gibts fesche Maderln (hab i ghert)
    ...des is woa, bi scho a boar moi dogwe`n, wea ma a dunggle sonnabruin midnehma...

  2. Q-Treiberin Gast

    Standard

    #12
    Heeeheee Jungs, iatz moi langsam! Für den gestrign Abend derf i aber Trauzeugin werdn, gell, Woefe! Des war ja des mindeste! Da himmel ich Dich, Großer, stundenlang an, irgendwie muss des ja wohl belohnt werden. Wennsd nur net so schnell de Flucht ergriffn hättst!

  3. mind Gast

    Standard Ja Bine.......

    #13
    Zitat Zitat von Q-Treiberin Beitrag anzeigen
    Heeeheee Jungs, iatz moi langsam! Für den gestrign Abend derf i aber Trauzeugin werdn, gell, Woefe! Des war ja des mindeste! Da himmel ich Dich, Großer, stundenlang an, irgendwie muss des ja wohl belohnt werden. Wennsd nur net so schnell de Flucht ergriffn hättst!
    ...das etz i des mid`m ohimmen so goarned g`schbannd hob?

    Aussadem bisd ja von dem ollaschnäissdn Serbentinenbrenna unda da Sunna besdns undahoidn worn, oda.

    As näxde moi loss ma`n dahoam, dann griag`e des vielleicht a mid, des mim o`himmen!

  4. Q-Treiberin Gast

    Standard

    #14
    Des mach mer mit der größtn Schmaatzhaubn vom Land!
    Aber, Schatz , wennsd aus Prag zruck bist, derfst da gern in der bike-losen Zeit amoi an Termin in meiner Sprechstund gebn lassn! Des san de ganz intimen Veranstaltungen!

  5. mind Gast

    Standard Auwäh.....

    #15
    Zitat Zitat von Q-Treiberin Beitrag anzeigen
    Des mach mer mit der größtn Schmaatzhaubn vom Land!
    Aber, Schatz , wennsd aus Prag zruck bist, derfst da gern in der bike-losen Zeit amoi an Termin in meiner Sprechstund gebn lassn! Des san de ganz intimen Veranstaltungen!

    ...wos mach e etz?
    Endweda i fahr den Winta duach oda i gäh in d` Schbrechstund?

    Wia hod da huub gsogt, des miass ma beobachdn......

    ..oda doch in d`Schbrechstund??????????????

  6. Q-Treiberin Gast

    Standard

    #16
    ... i merk scho, des dialekt schreibn muass i no übn! -
    mia miassn in der schbrechschdund (stimmt des iatz so?) ja net unbedingt schmatzn!

  7. mind Gast

    Standard Schbrecha ohne schmatzn......

    #17
    Zitat Zitat von Q-Treiberin Beitrag anzeigen
    ... i merk scho, des dialekt schreibn muass i no übn! -
    mia miassn in der schbrechschdund (stimmt des iatz so?) ja net unbedingt schmatzn!

    ...des muasst ma zoang, do bin e` fei scho sauwa gschbannd!!

    Is des a neie Technik?

  8. Q-Treiberin Gast

    Standard

    #18
    hochbayerisch: nonverbale kommunikation!

  9. mind Gast

    Standard Ahhhhh, des moanst.....

    #19
    Zitat Zitat von Q-Treiberin Beitrag anzeigen
    hochbayerisch: nonverbale kommunikation!

    sog`s hoid glei, des konn e` a!!!!

  10. mind Gast

    Standard @Bine

    #20
    PN


 
Seite 2 von 10 ErsteErste 1234 ... LetzteLetzte

Ähnliche Themen

  1. Flat2 aus Freising
    Von Flat2 im Forum Neu hier?
    Antworten: 7
    Letzter Beitrag: 30.08.2011, 11:05
  2. Schrauberwerkstatt in Freising - Eching
    Von gs70 im Forum 2 Ventiler
    Antworten: 2
    Letzter Beitrag: 13.04.2011, 09:43
  3. Ein Neuer aus Freising
    Von MrUdo im Forum Neu hier?
    Antworten: 3
    Letzter Beitrag: 10.03.2010, 12:11
  4. Pälzer Stammdisch!!
    Von Kathmandu im Forum Treffen
    Antworten: 2
    Letzter Beitrag: 18.09.2008, 15:25
  5. Hallo aus Freising!
    Von mind im Forum Neu hier?
    Antworten: 12
    Letzter Beitrag: 08.10.2006, 15:53