Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

Diskutiere Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising im Treffen - Region Süd Forum im Bereich Treffen; An alle vom Stammtisch FREISING Grias´d eich wieder a moi , bin wieder vom Urlaub z´ruck. Wer fast scheena gwen mit eich und an GS Sepp mit zum...
BOKI

BOKI

Dabei seit
01.07.2007
Beiträge
480
Modell
Hob koans mehr !
An alle vom Stammtisch FREISING

Grias´d eich wieder a moi ,

bin wieder vom Urlaub z´ruck. Wer fast scheena gwen mit eich und an GS Sepp mit zum fahrn. Jeden Tog 35 Grod und dauernd schee gwesn. Werd des Wetter heid no ausnutzen und a bisserl in die Berg fahrn und meiner Q zoang wias im Herbst in Bayern ausschaut. Geht Irgend wo nächste WE wos zamma zum Tagesausflug oder so ???

Bis boid liabe Gashahndreher:) :) :)

BOKI:p
 
AmperTiger

AmperTiger

Dabei seit
17.05.2007
Beiträge
36.583
Ort
Dahoam
Modell
XJR 1300; Tenere700; Ducati Desert Sled; Triumph Scrambler XE
Griaß di Boki,
ja so warm des is nix gell? bsonders wenn ma koa Mopedl dabei hod....

i mechat am näxten Donnerschdog und Freidog wegfahrn wenns Weda baßt, wer fahrt mit?....viell Friaul oder die Sella-Rundn weil de konnst eh nur no unta da woch fahrn.

Markus
PS: i hob dem Verkäufer meiner HP im Juli (2400km)vasprocha, dass i di zehndausend in dem Jahr no voi mach.....oiso!!
 
GS-SEPP

GS-SEPP

Dabei seit
12.06.2006
Beiträge
115
Ort
Gasch
Modell
SR500-Diversion600-VTR1000F-GS1150 und 250 XT und GS1200 derzeit
Runde drehen

Servus Ampertinger und boki
wens weda bast dann war i a dabei.
bis jeta sogda (da wedablechdäpp :confused: = wetter dot com :D ) nur an freida und an samsta drugga.

GS-SEPP
 
Balu

Balu

Dabei seit
02.11.2006
Beiträge
468
Ort
südlich
Modell
R 1200 GS / R 100 RS, Bj. 1977
Abmeldung

Hallo Stammtischler,

Leida muaß i mi von eich verabschieden, weil i de näxten 5 Wocha aussa Landes bin, des hoast i bin zum näxten Stammtisch net do, und wenns bläd laft, dann zum Oktoberstammtisch a net, weil se des grod mit a Gardaseetour überschneit, außer sweda spuit net mid. Ich hoff, daß ma da Ampertiger no wos übrig laßt am Gardasee, zumindest muas i sein Tipp vom Erepaß und Cadria, Magasa obfahrn.
Hi Ampertiger, i schaug a i de Tonna nei, ob des billige Kaufhausmontainbike no dirn flakt,:D wo du letzte moi erzeit hosd, konnst de no erinnern!.:D:D:D:D:D:D

Eich wünsch i an schena, lustigen und informativen Stammtisch und vor allem a schens weda, damits olle mim Bike kemma kennts.;):)

Viele Grüße;):rolleyes::)

Balu
 
BOKI

BOKI

Dabei seit
01.07.2007
Beiträge
480
Modell
Hob koans mehr !
@balu , Gs Sepp , Amertiger

@ BALU

ja sog a moi , spinnst den DU ??? Du konnst doch ned einfach in de Tonna am Gardasee nei schaugn ohne uns vom Stammtisch !!! Hods Di jetzt ganz dawischt. Häd ma uns olle so gfreid mit Dir do obi z´fahrn. Do werda an Markus a sauba schtinga. 5 Wocha !! und des drausd da a no schreìm.Do gaberts no bessere beschreibungen wia : I muas auf Kur mit da Q das i wieder Q :D :D :D :D :D
I wünsch da ois scheene !!!!!


@GS Sepp und Ampertiger

geht bei mir leider ned !! Bin grod die ganze Woch im Saarland unterwegs und kumm Freitog wieder hoam.Aber trotzdem schee das I von eich ghert hob. Frogn kost ja nix und mehr wia nix zamma geht ko ned passiern.Auf alle Fälle merkt ma das des bei uns im Forum ganz guad hihaud.
Und des mid´n BALU is scho da Hammer !!:eek: :eek: Wos moanst den Ihr dazua:confused: :confused:

Liabe grias

BOKI:D :D :D :D :D :D
 
GS-SEPP

GS-SEPP

Dabei seit
12.06.2006
Beiträge
115
Ort
Gasch
Modell
SR500-Diversion600-VTR1000F-GS1150 und 250 XT und GS1200 derzeit
Ausfahrt

Servus Ampertinger
ham se no a bar gmaid zum farn?
I hob de meine grod beim Freundlichem (KD)
s weda soid ja bassad wern.
Gibst scho Eckdaten der Tour?
Do-Fr bei Bozen 22 - 26°C und drugga

evtl über de kesselseestrasse ume ins warme?

GS-SEPP
 
GS-SEPP

GS-SEPP

Dabei seit
12.06.2006
Beiträge
115
Ort
Gasch
Modell
SR500-Diversion600-VTR1000F-GS1150 und 250 XT und GS1200 derzeit
Tour

Ampertiger schrieb:
Griaß di Boki,
ja so warm des is nix gell? bsonders wenn ma koa Mopedl dabei hod....

i mechat am näxten Donnerschdog und Freidog wegfahrn wenns Weda baßt, wer fahrt mit?....viell Friaul oder die Sella-Rundn weil de konnst eh nur no unta da woch fahrn.

Markus
PS: i hob dem Verkäufer meiner HP im Juli (2400km)vasprocha, dass i di zehndausend in dem Jahr no voi mach.....oiso!!
Servus ampertinger, bin (leider) kurzfristig sch verplant
mit meiner besseren hälfte biken - ohne sehnenscheidenentzündung in der rechtern hand vom gasgeben -
sorry
bin freitag wieder zurück
 

Anhänge

AmperTiger

AmperTiger

Dabei seit
17.05.2007
Beiträge
36.583
Ort
Dahoam
Modell
XJR 1300; Tenere700; Ducati Desert Sled; Triumph Scrambler XE
schod Sepp
ja wenn der Sepp ned kann.....wer kann dann Do und Fr. bisserl in den Süden fahrn.......Friaul oder Südtirol mit Sellarunde.???

Markus
 
Chris13

Chris13

Dabei seit
24.02.2006
Beiträge
538
Ort
www.ammersee-region.de
Modell
R 1200 GS
@Ampertiger

Sorry Tiger,

meine GS ist ab Freitag auf der Intensivstation um die sch... Tankanzeige einmal in den Griff zubekommen!:mad:
Übrigens netter Corsa in deinem Hof aber keine HP2 gesehen.

Der der Zuhause mit Frust und Mountenbike unterwegs ist (Chris13)
 
GS-SEPP

GS-SEPP

Dabei seit
12.06.2006
Beiträge
115
Ort
Gasch
Modell
SR500-Diversion600-VTR1000F-GS1150 und 250 XT und GS1200 derzeit
Süden fahrn

Ampertiger schrieb:
schod Sepp
ja wenn der Sepp ned kann.....wer kann dann Do und Fr. bisserl in den Süden fahrn.......Friaul oder Südtirol mit Sellarunde.???

Markus
Komando zurück - meine bessere Hälfte kann nicht - private :o Gründe in der Verwandschaft.

Wenn das Angebot noch steht..:rolleyes:

hätte auch noch die Pension gebucht (Ungerer Hof) - könnten die Tour ohne Gardaseeabstecher fahren (2 Tage - 1xÜF) oder mit Gardasee ( 3 Tage 2x ÜF)

gruß GS-SEPP
 
AmperTiger

AmperTiger

Dabei seit
17.05.2007
Beiträge
36.583
Ort
Dahoam
Modell
XJR 1300; Tenere700; Ducati Desert Sled; Triumph Scrambler XE
chris 13

netter Corsa? :D brauchst du Brille, das Teil gehört meiner Mutter, hat 14 Jahre aufm Buckel und wird als Einkaufswagen mißbraucht.......
he scheiß doch auf die Tankanzeige und fahr mit uns mit, dann sind wir schon 3.

@GS-Sepp
na wenns jetzt doch geht, dann nerv ich gleich mal mein Chef und meine Frau....ich sag dir Bescheid....

Markus
PS:wer fährt sonst noch die 2 Tage mit????
 
GS-SEPP

GS-SEPP

Dabei seit
12.06.2006
Beiträge
115
Ort
Gasch
Modell
SR500-Diversion600-VTR1000F-GS1150 und 250 XT und GS1200 derzeit
Tour

sorry ampertinger
muß aus privaten gründen absagen :cool:
evtl geht am sonntag eine ausfahrt zusammen?
mit Steckerfisch :D beim seidl-karre ( in Peterskirchen bei Schnaitsee??)

Wenns mehr werden werd ich bereits am Sa mal wegen einer eventuellen reservierung vorbeischaun.

Sorry

GS-SEPP
 
AmperTiger

AmperTiger

Dabei seit
17.05.2007
Beiträge
36.583
Ort
Dahoam
Modell
XJR 1300; Tenere700; Ducati Desert Sled; Triumph Scrambler XE
schade jetzt hab ich schon frei genommen, na vielleicht fahre ich dann allein......dann ist wenigsten keiner dabei der mir davonfährt:D:D:D

Markus
 
motsahib

motsahib

Dabei seit
30.11.2005
Beiträge
1.356
Ort
Ingolstadt
Modell
R 100 GS basic, HP2, DRZ 400
hallo ampertiger,

habe zwar frei, aber immer wenn Du mot termine machst hab ich schon einen anderen termin.
bin von freitag vormittag bis montag im friuli mit einem schwarzem M6 Cabrio unterwegs.

vielleicht sehen wir uns unterwegs im friaul.

viel spaß.

motsahib
 
AmperTiger

AmperTiger

Dabei seit
17.05.2007
Beiträge
36.583
Ort
Dahoam
Modell
XJR 1300; Tenere700; Ducati Desert Sled; Triumph Scrambler XE
Hi Motsahib,
gib mir doch deine handynr. dann treffen wir uns an der sellaronda.:D :D :D


Markus
 
BOKI

BOKI

Dabei seit
01.07.2007
Beiträge
480
Modell
Hob koans mehr !
Ausfahrten

@GS Sepp

Am Sonntog , wenn nix dazwischen kummt kon i auf Schnoadsee fahrn.Wenn ebba anderer no Zeit hod kannt ma uns treffa. Sogst hoid no bescheid.

@ Ampertiger, Chris 13 , Mind,Motsahib und die anderen des Stammtisches FS ( Gardasee)

Leider bin ich nächsten Stammtisch nicht dabei:( :( . Treibe mein Berufliches unwesen bis mitte Sept in Schweden herum.:cool: :cool:
Da beim letzten Stammtisch sich eine Garadsee Insidergruppe gebildet hat (Balu,Motsahib,Ampertiger) war für September , Oktober eine gemeinsame Tour in Aussicht gestellt. Da jeder der sich anschließen will eine Gewisse Vorlaufzeit benötigt , könnt Ihr ja beim nächsten Stammtisch einen oder zwei Auswahltermine festlegen. Ich denke unter der Woche haben wir sicherlich weniger Verkehr und mit der Unterkunft wird es auch besser sein.

Bis bald Ihr GSpusi Rider:) :) :)

BOKI
 
Balu

Balu

Dabei seit
02.11.2006
Beiträge
468
Ort
südlich
Modell
R 1200 GS / R 100 RS, Bj. 1977
Stammtisch - Tour - Gardasee !!

Hey, Hey , Hey BOKI,:eek::eek:

A guda Vorschlag, bin dabei wenn i wieda do bin aus dem Auslandsurlaub leider ohne da Q, de muaß dawei im Stoi bleim. , Kum aber erst ende September zruck. Dann hob i sowieso a Gardaseetour im Kopf, je nach weda. Wenns ma neibaßt bini dabei, d. hoast vageßt´s mi net.;):)

Gruß :)

Balu
 
S

shorty

Dabei seit
05.09.2005
Beiträge
4.605
...was hier so alles abgeht....:D:D:D:D
na wenigstens funzt´s bei euch. ich sollte evtl doch nach frankreich oder den niederlanden auswandern, dann klappts auch mit netten HP kontakten.
bayern geht ja leider nicht, dort wäre ich ja ewig der kloane buab :p:p:p
 
huub

huub

Dabei seit
06.03.2006
Beiträge
1.489
Ort
Egg beim Maibam
Modell
HAPEEZWOA, HPN R80G/S,Husqvarna FE501, , R100GS PD, R80G/S
Servus shorty, wen dan scho "da gloane bua"
Gruß huub
 
S

shorty

Dabei seit
05.09.2005
Beiträge
4.605
bin ich aus bayern?
neeee waschechter rheinländer....:D
 
Thema:

Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising - Ähnliche Themen

  • GS-Stammtisch Haan - Test

    GS-Stammtisch Haan - Test: Hallo, wir sind ein paar GS und andere Reisesundufshrer:innen aus Haan und haben für kommenden Freitag, 08.03.23 19:00 Uhr einen ersten...
  • Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

    Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising: Hallo Leute, ich hab da mal eine Frage:D gibt es den Stammtisch noch? :confused: LG Franz
  • Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn

    Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn: 1. Aufruf zu unserem Stammtisch am 06.12 beim Griechen in Eching!;) Damit ihr alle schon einmal den Termin rechtzeitig einplanen könnt! Man kann...
  • Stammtisch Neufahrn 08.November

    Stammtisch Neufahrn 08.November: Griaß eich, wei am Boki sei scheene Seitn scho soo lang worn is, gibts vo mir an neier Aufruf. Beim Griechn, morgn, Donnerstog ab sieme aufd Nacht...
  • 06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

    06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising: Servus Zusammen, da Wolfgang im Urlaub ist, eroeffne ich den neuen Anmeldethread. Alle Teilnehmer bitte selbst eintragen und die Liste damit...
  • 06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising - Ähnliche Themen

  • GS-Stammtisch Haan - Test

    GS-Stammtisch Haan - Test: Hallo, wir sind ein paar GS und andere Reisesundufshrer:innen aus Haan und haben für kommenden Freitag, 08.03.23 19:00 Uhr einen ersten...
  • Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

    Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising: Hallo Leute, ich hab da mal eine Frage:D gibt es den Stammtisch noch? :confused: LG Franz
  • Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn

    Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn: 1. Aufruf zu unserem Stammtisch am 06.12 beim Griechen in Eching!;) Damit ihr alle schon einmal den Termin rechtzeitig einplanen könnt! Man kann...
  • Stammtisch Neufahrn 08.November

    Stammtisch Neufahrn 08.November: Griaß eich, wei am Boki sei scheene Seitn scho soo lang worn is, gibts vo mir an neier Aufruf. Beim Griechn, morgn, Donnerstog ab sieme aufd Nacht...
  • 06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

    06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising: Servus Zusammen, da Wolfgang im Urlaub ist, eroeffne ich den neuen Anmeldethread. Alle Teilnehmer bitte selbst eintragen und die Liste damit...
  • Oben