Seite 39 von 622 ErsteErste ... 2937383940414989139539 ... LetzteLetzte
Ergebnis 381 bis 390 von 6217

Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

Erstellt von Fender, 05.06.2007, 09:52 Uhr · 6.216 Antworten · 450.627 Aufrufe

  1. Registriert seit
    01.07.2007
    Beiträge
    485

    Standard BOKI is zruck !!!

    Servus midanand !!!

    jetzt bin i wieda do!! Hamm mi de Näga , so wia des da BALU befürchtet hod ned gfrssen.I war mir das GSpusi schneller wie de mid de Elefanten.

    Und jetzt auf Hochdeitsch!

    Wie Ihr erfagren habt bin ich noch etwas länger geblieben. Der Grund dafür ist das ich eh ein fauler Hund bin und ausser blöde Sprüche eh nichts kann. Nein, Spass bei Seite. Das Südafrika hat mich vom Hocker gerissen. Alle Vorstellungen von den Wilden da unten kannst Du alles vergessen. Südafrika ist das schönste was ich bisher gesehen hatte. Die Landschaft ist einfach gigantisch.Nach 700 Bildern kam ich zu überzeugung das es keinen weiteren Sinn miehr macht zu fotografieren weil es überall so schön ist. Ob es das East oder WestCape ist , das KwaZuluNatal und North West, jede Landschaft ist schön. Jede auf seine Art und weise.Die Strassen sind in besseren Zustand als was man es sich vorstellen kann.
    Für mich ist es das schönste Bikerparadies das ich kenne. Stellt Euch vor , Du fährst 180 km durch Wüstenähnliche Landschaft, biegst in eine Schotterstrasse ein und nach 10 km glaubt man mitten in Kannada im Wald zu stehen.Aber Hallo, ist das eine Fatamorgana??? Alle anderen der Gruppe blieb genauso die Spucke weg.Und das ging bei mir 9150 km in 4 Wochen Fahrzeit.Nicht nur die Gegend sondern auch die Unterkünfte in den Lodges, die man teilweise nur über 30 km Schotter erreichte waren Traumhaft.Nach jedem Staubigen Tag gab es als erstes bei der Ankunft ein kühles Bier im stehen.Sauguad!!!!!!!! Ich bin schätzungsweise 2000 km Schotter gefahren.Ene neue und absolut tolle Erfahrung für mich. Ich konnte alle Tipps vom Tourguid Jürgen umsetzen und so Teilweise mit 140 über die Piste sausen. Wasserdurchfarten bis zu 60 cm haben und am Swardbergpass ,auf dem Weg in die " Hell " erwartet.Die 50 km lange Sackgasse führte in eine, im Tal liegende grüne Oase wo Feigen und Früchte wachsen.Unter Google MAP kann man es sehen.
    Am liebsten währe ich nicht mehr zurück gekommen, sondern wieder mit der GSpusi von Jo burg nach Cap gefahren.Mir hat als einzigster nicht der Arsch weh getan da ich meinen eigenen Sattel dabei hatte.Beim nächsten Stammtisch bringe ich meine 3 Fotos von der Tour mir kann euch noch mehr Märchen erzählen !!!!

    Bis boid BOKI

  2. Registriert seit
    05.09.2005
    Beiträge
    4.619

    Standard sers boki...

    na, da will man doch mehr erfahren
    entweder man sieht sich auf dem GS date oder wir rappeln uns mal wirklich auf um die bajuwaren aufzusuchen...

    freut mich das du so viel fun hattest!

    jetzt fehlenn ur noch BILDER BILDER BILDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Registriert seit
    17.05.2007
    Beiträge
    26.600

    Standard Boookiiii

    Griaß di oida Vabrecha
    mia san scho froh dass du wieda do bist und gsund a no.
    mia san so gspannt auf deine Buidl, meld di doch amoi.
    mia miassn unbedingt auf a bier geh, des woaßt fei scho.

    Tiger

  4. mind Gast

    Daumen hoch Servus cowboy....

    ...oda wia need ma der Kuadreiwa im Busch???

    Wia da Markus scho gsogt hod.....um de Hiowe weasd ne rumkema und im Dräning bisd ja ääää....

    Schee, dassd wieda gsund do bisd!

  5. dominotec Gast

    Beitrag Servus Boki

    i gfrei mi scho auf de Buidl. Bis zum nächsten Stammtisch, und es werd nix verheimlicht .

  6. Registriert seit
    17.05.2007
    Beiträge
    26.600

    Standard nix Vaheimlichen

    Boki,
    mir ham natürlich am Schdammdisch scho spekuliat, wiaso du a so a weichs Sitzbankerl brauxt.....vielleicht is a guad bauder Näga znah hinter dir gstandn
    woas ma ja ned, in da einsamen wüstn, aufd Nachtsternahimme

    mia kenna des bier a im steh dringa, wenn da des liaba is

    Markus
    der ganz ernsthaft ein Weißwurstfrühstück am Samstag für Boki vorschlagt!! Mariabrunn??

  7. Registriert seit
    01.07.2007
    Beiträge
    485

    Standard Laudda BOKI Buidl !!

    So, so meine liabm Leid und GSpusi Fahrer!!

    des mid dem Näga auf meiner Sitzbank wer i eich ned vazain.Auf alle Fälle bin i auf da Grawlroute meist im steh gfahrn. Is ja echt geil mit 100 -120 zum dahi fahrn.Des Nägapupperl is eh ned midgfahrn weils ihr zu staubig war und wenn uns bagged hät wer sie mit ihrem Lendenschurz sauba aufn Arsch gfoin.
    Schod das nix wega de Weiswirscht zamma ganga is.
    Da i ja ned woas ob i am nächsten Stammdisch do bin hob i olle Buidl ins Indadned gschdaid.Auf da Orginalen CD is de Gwalidäd no bessa und Ihr kennds trotzem olle oschaugn. Danach wenns no fragen habds wer i olle am näxten Stammdisch beantworten. Und de Hoibe is eich scho sicher!!!!!!

    Bis boid BOKI

    Oiso schaugds a moi unda http://picasaweb.google.de/Jocki

  8. mind Gast

    Standard Servus Boki....

    ....dea Link haut ned hi!

    Hoffndlich säng ma uns boid!


    Der funktioniert!

    http://picasaweb.google.com/lh/searc...=1&q=jocki#6+1

  9. Registriert seit
    30.11.2005
    Beiträge
    1.365

    Standard

    hallo boki,

    schee dasd wieder dobist.

    der stamtisch braucht Deine verstärkung, da der Balu alloans net de stimmung herbringt

    wegen sudafrika bin i Dir ganz schee neidig.

    jeza konnst mit Deiner geländeerfahrung ja a moi bei der softenduro tour mitmacha.

    mfg

    motsahib

  10. Registriert seit
    01.07.2007
    Beiträge
    485

    Standard

    Servus Erich ,

    na ja , i hob mei GSpusi im Gelände ned higlegt.Nur beim wegfahrn aus der Parkposition war i im Sand gstandn und hobs a bisserl zur Seitn glegt.Was ma gsgat ham is, das ein GS Fahrer nie sein Bike umschmeist , sondern hinlegt. Durch de Wasserdurchfahrten wars mia ned ganz geheuer. Hob de Tipps ganz guad umsetzen können.Es is um so erstaunlicher was de schware Kistn`aushoidn muas. UNBGLAUBLICH!!Meine wer mia zu schad im Gelände do zum umanadergurken.Do fahr i liaba do nunda und fahr mi schwindlig !!!
    Trotzdem wer i nach Hechlingen fahren um no mehr gfui für de GSpusi zum griang.

    Hoffentlich bis boid
    BOKI


 

Ähnliche Themen

  1. Schrauberwerkstatt in Freising - Eching
    Von gs70 im Forum 2 Ventiler
    Antworten: 2
    Letzter Beitrag: 13.04.2011, 09:43
  2. Tafelrunde meets Neufahrn/Eching
    Von dergraf im Forum Treffen - Region Süd
    Antworten: 287
    Letzter Beitrag: 27.08.2010, 12:24
  3. Günstigster Stammtischzeitpunkt Neufahrn/Eching bei Freising
    Von HP2Sascha im Forum Treffen - Region Süd
    Antworten: 4
    Letzter Beitrag: 13.12.2008, 13:18
  4. Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn
    Von Chris13 im Forum Treffen - Region Süd
    Antworten: 165
    Letzter Beitrag: 25.12.2007, 18:08
  5. 06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising
    Von Anonym2 im Forum Treffen - Region Ost
    Antworten: 208
    Letzter Beitrag: 13.10.2007, 10:07