Seite 41 von 622 ErsteErste ... 3139404142435191141541 ... LetzteLetzte
Ergebnis 401 bis 410 von 6217

Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

Erstellt von Fender, 05.06.2007, 09:52 Uhr · 6.216 Antworten · 451.096 Aufrufe

  1. Registriert seit
    01.07.2007
    Beiträge
    485

    Standard

    Zitat Zitat von mind Beitrag anzeigen




    ..da oanzige Sattel mid dem Du wo hi fahrst hod etz easchd amoi an Bagga drauf!!

    Faule S..!!!

    Ok, Ok !!

    Oiso wer i scho zum Stammdisch kemma !!! Aber blääd gschaud wersd gwies ham

    Häd blos no den Kommentar vom Markus, Bernd und Balu lesen woin. Häd ja sei kenna das i im Loddo gwonna hob und glei wieda an Fuß do obi gmachd häd!!! Zwefix, dads mi scho wieda da obi drugga.
    Näxts Wochenend wenns Weda bast konnst da denga auf wos i sitzen dua.
    Kannt ma glei wos ausmacha. Du bist aber no im Ausland beim Powerschoppen und Shower...... zumal de Mädls zu unserem Leidwesen des erste bevorzugen.

    Oiso Woifi bis boid !!
    BOKI

  2. dominotec Gast

    Reden Stammtischbruder Balu mit KTM gesehen

    Da fährt man bei schönstem Wetter zum Cafe Windbeutelgräfin nach Ruhpolding und wer kommt des Weges, der Balu . Was mich etwas verwundert hat, der Balu hat am Stammtisch doch noch nie etwas von einer KTM erzählt oder doch? Wenn ich mir die Beweisfotos vom Samerberg anschaue, dann ist es durchaus möglich, dass der Balu heimlich auch in Unterreit auf der Crossstrecke war und vielleicht sogar den Huub unerkannt überholt hat . Auf den Bildern sieht man außerdem das verstärkte Federbein der KTM. Ich bin mal gespannt wie sich der Balu hier rausredet, die Bilder sprechen eine andere Sprache. @Balu: nix trixa buidl .

  3. Registriert seit
    17.05.2007
    Beiträge
    26.602

    Standard

    soso ,nun ist es raus.....der Balu auf einer Zweitaktsäge.
    Erklärungsbedarf!

  4. Registriert seit
    24.02.2006
    Beiträge
    538

    Standard

    Ich sag nur am Donnerstag geht rund!!!!

  5. mind Gast

    Standard Schod dass e ned do bin.....

    Zitat Zitat von Chris13 Beitrag anzeigen
    Ich sag nur am Donnerstag geht rund!!!!
    ...wei an Balu sei Gschichd dad me scho sakrisch o`weing!

  6. Registriert seit
    02.11.2006
    Beiträge
    580

    Standard Erklärungsbedarf ????

    Hi Stammtischler,

    Erklärung: Variante 1.

    So ein Sch....... , kam is sche Weda, und konnst a moi naus und scho dawischt oan a so a Stammtischpaparazzi beim Fremdgeh.

    Erklärung: Variante 2.

    Glabts Ihr wirkle, daß i mit so a zwoaradlign Kettnsag umanandfahrn dad. Ja wirkle ned.
    Außerdem kenna mi ja an Bernd, unsan Haus- Hof- und Stammtischfotograph mit seiner PC-Schnittmaschin. Do hod da mi amoi fotographiert und dann mi mit seiner Schnittmaschin an de Kettnsag higsteid.
    I sog eich, laßt eich ja ned tratzn, der Bernd macht von unserem Stammtisch a Foto und 2 Dog spata, sigst des Build im Netz und am Stammtisch sitzt a no de Kanzlarin Merkel und da Beck, beide ham an Sturzheim auf und a oide Lederkombi o!!, Soichane sacha bringt da Bernd fertig mit seiner Schinttmaschin.
    Aiso nomoi, ned ois glam was ma aufn Foto sigt.

    Gruß

    Balu

  7. Registriert seit
    06.03.2006
    Beiträge
    1.352

    Standard

    Servus, i häd aba scho gmoand dass mi ona vo da Bombaklass übahoid had. Hab alladings nua a diafs brumma khead, zum säng bin i nimma kema.
    Gruass huub

  8. dominotec Gast

    Beitrag Stammtisch

    Servus Buam,

    es schaugt fast so aus, dass i ned zum Stammtisch kemma ko . Aber nehmt's an Balu trotzdem in die Mangel zweng da KTM. I bin koa trixa, ihr kennts mi doch - de buidl san echt und lasst euch koan Balu (Kapitän-Blau)-Bären aufbindn. Der Balu gfreit si jetzt scho über de Gschichdn und macht an arschlinks Salto dahoam .

  9. Anonym2 Gast

    Standard

    :-)

  10. Registriert seit
    17.05.2007
    Beiträge
    26.602

    Standard

    Griaß di Moartl,
    Grüß Dich Martin
    wer hod dir denn ans Hosenboa gschifft?
    welche Laus ist dir denn über die Leber gelaufen?
    bist ja heit gscheid ogranzt
    du klingst sehr verärgert heute
    mir redn und schreim wia uns da Schnobe gwachs is
    wir pflegen die bayrische Sprache in Wort und Schrift
    des miaßadst doch wissn, wos doch dei Loga in LA aufschlogn host
    das dürfte dich nicht weiter verwundern, wo du doch in LA residierst
    jetz scheiß di ned o
    sei nicht verärgert
    schaug hoid moi wieda an Stammtisch hi
    und komm doch wieder mal zum Stammtisch

    (Die betroffenen Personen (Legastheniker) haben Probleme mit der Umsetzung der gesprochenen zur geschriebenen Sprache und umgekehrt)

    Markus


 

Ähnliche Themen

  1. Schrauberwerkstatt in Freising - Eching
    Von gs70 im Forum 2 Ventiler
    Antworten: 2
    Letzter Beitrag: 13.04.2011, 09:43
  2. Tafelrunde meets Neufahrn/Eching
    Von dergraf im Forum Treffen - Region Süd
    Antworten: 287
    Letzter Beitrag: 27.08.2010, 12:24
  3. Günstigster Stammtischzeitpunkt Neufahrn/Eching bei Freising
    Von HP2Sascha im Forum Treffen - Region Süd
    Antworten: 4
    Letzter Beitrag: 13.12.2008, 13:18
  4. Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn
    Von Chris13 im Forum Treffen - Region Süd
    Antworten: 165
    Letzter Beitrag: 25.12.2007, 18:08
  5. 06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising
    Von Anonym2 im Forum Treffen - Region Ost
    Antworten: 208
    Letzter Beitrag: 13.10.2007, 10:07