An die Bayovaren

Diskutiere An die Bayovaren im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Hi Mädls, :eek::eek: - nau es haupts oba fleißig gschriem .. recht so. Jetzt hob i oba mei liaba not, do mitz'kumma :D:D oiso: @beak: gö i hob...
coufi

coufi

Dabei seit
18.07.2007
Beiträge
1.721
Ort
Österreich - Bez. Baden
Modell
F 650 GS
Hi Mädls,

:eek::eek: - nau es haupts oba fleißig gschriem .. recht so. Jetzt hob i oba mei liaba not, do mitz'kumma :D:D

oiso:

@beak:
gö i hob scho a guts Hirndi .. und sowos muass amoi vafeun. echt schod drum :D:D
najo is jo oft ned schlecht, wenn ma außerirdisch is, daun pockt ma des Lem vielleicht a bissal leichter. I z.b. hob jo an Sprung in da Schüssel (ka Schmäh, hob von an Mopedunfall mit 15 Jahr kan Höm aufghobt und seither an Sprung in der Schädldeckn. der geht von Höhe Schläfe bis nochs Ohr) und somit kaun i oft gor nix dafir. I hobs schworz auf weiß :D:D:D

i mog a außerirdische liaba wia so steife Bledreda.


Sklaven tät i heit no brauchen, de ma mei Haus putzn und endlich mein Gortn herrichten. oba leida.:(

@moni:
i find des echt lässig, mit dem multikulti schwatzen. mir taugt sowas voi.
i finds echt schod, daß mir mei Paps des arabisch nie glernt hot.

und jo de Susi hob i no im Ohr. des host wirkli guat zamgfoßt.

Meine Mama is 66 und mei Papa 61, i bin 33. Oiso sans ned wirklich jung.
Oba des kummt daher, daß i des Nestscheißerl bin, weu meine Gschwista san 47 (Bruder), 46 + 44 meine Schwestan. Ma muass oba dazua sogn, daß nur I von mein Papa bin.

lg
gerdal
 
B

beak

Gast
Hi Mäd´ls

Ihr habt´s es sche. Mei Papa is vor 12 Jo g´stoam und mei Mama heia im Februar, wos mi ganz sche ´gschlaucht hod. Owa i woaß, dass ia guad gehd, si hod ma des zum vaschteh gem.

Na, wia wa Eia Wochenend? I hob Plätzal g´macht. Ausgschaut hobe, wia a Fakl und Kich eascht. Wenn des bläde
net wa, dann dat ma des oiß nix ausmacha... I brauch a Putzfrau, i bin nämlich a Luxusweib


lggs
 
coufi

coufi

Dabei seit
18.07.2007
Beiträge
1.721
Ort
Österreich - Bez. Baden
Modell
F 650 GS
Hi Mäd´ls

Ihr habt´s es sche. Mei Papa is vor 12 Jo g´stoam und mei Mama heia im Februar, wos mi ganz sche ´gschlaucht hod. Owa i woaß, dass ia guad gehd, si hod ma des zum vaschteh gem.

Na, wia wa Eia Wochenend? I hob Plätzal g´macht. Ausgschaut hobe, wia a Fakl und Kich eascht. Wenn des bläde
net wa, dann dat ma des oiß nix ausmacha... I brauch a Putzfrau, i bin nämlich a Luxusweib


lggs
Hi Mädl,

des tuat mir jetzt wirklich lad für di. Mei Stiefvater is im Jänner 2006 gstorm - i was wia des is. Loß di nochträglich


Mei Wochenend: am Saumstag wor i mit mein Bruad am Weihnachtsmorkt und haum uns Gospelsingerei aughurcht. Gestern worn ma mit a poor vo unsam Forum a punschen. Weihnachtsdeko aufghängt und hi'gstöt.

jojo - de Putze redat i mein Spotzl a dauernd ei, oba der is dagegen *heul*

lg
g
 
B

beak

Gast
Hi Gerdal,

danksche, des is liab vo Dia! Mecht ma go net glaum, wos füa nette Leid do im Forum san!!!!


Dekoriert hob i Gott sei Dank scho! Bloß Geschenkal hob i east oans. I wa heia net brav, i kriag nix
(,glaube...).

A Butzfrau mächad i a net hom, de glaube kannt mas go net recht macha. Außadem kannt i des eh net hom, wenn epa Fremda in meine Sachan umananda duad. Liawa loß an Dreg amoi lieng, vom Bon brauch i net eßn, do hobe so a drum dahoim, des ma Disch nennt.

Schod, dass´d nimma so vui Zeit zum Schreim host, geht ma direkt ob, owa da Job geht voa.

So, hob heid an Haufa zum doa. Wünsch da oiß Guade füa heid und a schene Zeit!

lggs
 
Zuletzt bearbeitet:
Moni70

Moni70

Themenstarter
Dabei seit
16.05.2006
Beiträge
1.381
Ort
5min hoch, 20j zurück
Modell
XC / GS Rallye
auch euch an hallo mädelz ;)
ja, wenn mer jemand verliert ....da kannsch net viel sage...nur do sei und des hilft scho viel !
am WE hab i net viel gmacht....war im MediaMarkt bummeln...feschtplatte, kopfhörer mit mikro uno so a paar andre spielsache kauft.....:rolleyes: ansonschten han i an gmütlicha gmacht ond mei wäsche....von denne dienstreisen wächst der berg immer so :eek:... i hass des.....naggisch derf i ja net romlaufa on kalt isch's au no :D:D
wünsch euch was....heut mittag muss ich moin chef in seiner vorlesung vertreta...net lang aber es roicht und wie's so isch han i mi auf des falsche thema vorbereitet, weil er musst ja no obedingt umdisponiera :mad:
was soll's .....des goht au no rom....:rolleyes:

lg an euch on an schöne dag :D
 
B

beak

Gast
Griaß God Moni,

ja de Chef´s des san scho Hund, weh mia dat mas a so macha. Owa Du bist ja schlau´s Deandl, Du kriagst des bestimmt hi.
Des host Du wahrscheinli go net nötig, Du schaffst des a so ah!

Zum Media Markt deaf i ollawei go net geh, weil i do so vui Zeig find, des schafft mei Geadbeidl net.

Ja, einfach war´s net, wia mei Mutti g´schtoam is. Sie hod ja mit 36 Jo scho so an schlimma Schlaganfoi g´habt, von dem sie sie nie wieda dahoid hod. Letzten Monat was 71 woan. Zu meina Mama hob i go net des Vahältnis g´habt, des andene zu eanana Mama ham. I bin bei da Oma aufg´wachsn und dann is mei Mama krank woan. Do hob i mi mit 16 Jo um si kümmat. Owa de letzt´n Jo hob i sie richtig bewundat, wia si des oiß so duach g´hoitn hod. Iats geht´s ia guad, des woaße. Domois wias g´schtoam is, hob i mia ganz sche bläde Sprich o´hean miaßn: "The show must go on..." und des vo a Freindin. I wa beinah duachdraht... Sie geht ma scho ob, owa wia scho g´sogt, i woaß, dass ia guad geht!

So, geh heid Mitdog mit meim Haustier (
"Hasi") zum
.

Host Du koan Urlaub?

lggs
 
HvG

HvG

Dabei seit
15.09.2005
Beiträge
3.342
Ort
Hildrizhausen
Modell
1200 GSA, jetzt riacht se nimma frisch
Griaß God Moni,

ja de Chef´s des san scho Hund, weh mia dat mas a so macha.

Hoit hoit,

i bin a Chef, laf aber immer no auf 2 Fiaß.

Oiso meine Mädls soang des ned vo mia.

sie dengans wahrscheinlich aber :D
 
Moni70

Moni70

Themenstarter
Dabei seit
16.05.2006
Beiträge
1.381
Ort
5min hoch, 20j zurück
Modell
XC / GS Rallye
griaß di hubert...
es gibt sode und sode....sagt ma hier im schwäbischa.... ko halt nix mache. Den Onterricht han i romkriagt on a paar mol bin ins trudla komma...mei o mei :eek: :eek:
I han am schluss gsagt: "ihr därfz älles aber mi net verrate"....an der tür standet no zwoa un hän gfrogt, wann i wieder komm :o ...des fand i sehr nett und gfreit hat's mi au :D
also wenn du no an oschdändiga schef bisch na find i des subber....weil woiß i net was in meim schef seim köpfle rumfurzt....da isch älldritt was neis.....:eek: :cool:

@gerdale
hasch du a neis bild? :D urlaub....hm....urlaub.....i glaub i muaß im duda nochgugga was des hoist :rolleyes: .....:eek:....a....freie däg hoist des.....ja....an weihnachte han i frei :D

aber ehrlich....: mei freiheit isch au ab und zu im forum des kind naus zom lasse on rom spinne :D:D:D

scheena obend
 
B

beak

Gast
Hoit hoit,

i bin a Chef, laf aber immer no auf 2 Fiaß.

Oiso meine Mädls soang des ned vo mia.

sie dengans wahrscheinlich aber :D
Bist Du da Moni ihr Chef? Wenn net, dann is wuascht, wenn ja, dann host des foisch vastand´n:D:D:D

Liabe Griaß

Gabi
 
B

beak

Gast
griaß di hubert...
es gibt sode und sode....sagt ma hier im schwäbischa.... ko halt nix mache. Den Onterricht han i romkriagt on a paar mol bin ins trudla komma...mei o mei :eek: :eek:
I han am schluss gsagt: "ihr därfz älles aber mi net verrate"....an der tür standet no zwoa un hän gfrogt, wann i wieder komm :o ...des fand i sehr nett und gfreit hat's mi au :D
also wenn du no an oschdändiga schef bisch na find i des subber....weil woiß i net was in meim schef seim köpfle rumfurzt....da isch älldritt was neis.....:eek: :cool:

@gerdale
hasch du a neis bild? :D urlaub....hm....urlaub.....i glaub i muaß im duda nochgugga was des hoist :rolleyes: .....:eek:....a....freie däg hoist des.....ja....an weihnachte han i frei :D

aber ehrlich....: mei freiheit isch au ab und zu im forum des kind naus zom lasse on rom spinne :D:D:D

scheena obend
Hi Moni,

Gott sei Dank bist Du net so leicht zum verwechseln, wia i und Gerda!

Host oiso, Dein Vortrag guad ummebrocht, des g´freit mi sakrisch!


Wenigst´ns host Weihnacht´n Dei Ruah, is doch a sche! Fohst in Urlaub a fuat?

S´Buidl werd bei mir efta wechsl´n, weil i bin hoid a richtige Aussairdische, i brauch ab und zua a andane "Tarnung". So ähnlich wia af dem Buidl om, schau i in Wirklichkeit aus, unta meina Tarnung


Wa gestan alloins dahoim, i und a Flasch´n Wein. Frog mi net wias mei heid geht
. Owa, de hob i gestan braucht, wei i mi de letzte Zeit so üwa mei Familie (sprich mein Bruadan und mein groß´n Sohn) aufreng muaß. I glaub sche langsam, mein Buam hams im Krankhaus noch da Geburt verwechselt und bei meim Bruadan hams Nachgeburt großzong. Man konn sie sei Verwandschaft net wirklich aussuacha, des wean sie de zwoa a denga!:D

Liabe Griaß

Gabi (i mach das iats leichta und schreib nimma "lggs", sondan imma mein Nama drunta!)
 
Moni70

Moni70

Themenstarter
Dabei seit
16.05.2006
Beiträge
1.381
Ort
5min hoch, 20j zurück
Modell
XC / GS Rallye
heidanei....jetz hani denkt i hätts im griff mit euch beiden....aber ...öhm...wohl doch net....:eek:

beak = gabi
coufi = gerda

:rolleyes: :D
 
B

beak

Gast
Holerähitühhh,

Machts Iah olle Winterschlaf?


Hi Gerda,

wos is´n mit Dir los? Gehts da guad?

LG

Gabi
 
Moni70

Moni70

Themenstarter
Dabei seit
16.05.2006
Beiträge
1.381
Ort
5min hoch, 20j zurück
Modell
XC / GS Rallye
hi gabi...
wenn du die sprung- und geländebilder meinst...ja, ne KTM LC 450 (glaube ich:rolleyes:)
...da musst höllisch aufpassn, die hat 60PS und sie zuckt bei jeder Bewegung am Gasgriff....:D....nach dem Sprung kommt ne fast 90° Kurve und vor lauter .... hab ich mich am Gaszug "festgehalten" und diesen aufgerissen....Folge: ich bin in den Zaun reingefahren und mich hat's da drin richtig verwickelt :D:D:D ...is nix passiert aber ich hab mi in d'hose gmacht vor Lachn :p
Das 3. Bild ist Schweinearbeit :eek: :eek:
 

Anhänge

B

beak

Gast
hi gabi...
wenn du die sprung- und geländebilder meinst...ja, ne KTM LC 450 (glaube ich:rolleyes:)
...da musst höllisch aufpassn, die hat 60PS und sie zuckt bei jeder Bewegung am Gasgriff....:D....nach dem Sprung kommt ne fast 90° Kurve und vor lauter .... hab ich mich am Gaszug "festgehalten" und diesen aufgerissen....Folge: ich bin in den Zaun reingefahren und mich hat's da drin richtig verwickelt :D:D:D ...is nix passiert aber ich hab mi in d'hose gmacht vor Lachn :p
Das 3. Bild ist Schweinearbeit :eek: :eek:
Geil! Aber da hast ja richtig Glück gehabt! Das Problem mit dem Gasgriff hatte ich auch schon mal. Ich trau mich das fast nicht sagen, das war bei der 1. Fahrt mit der GS. Ich war das Blinken (Schalter links und rechts, bei meiner alten Twin nur links) nicht gewöhnt und da ich ein Problem mit Karpatunnelsyndrom habe, ist mir der Daumen zu kurz geworden :eek: und als ich mit der Hand rüberrutschen wollte, da hab ich versehentlich am Gas gezogen. War aber glücklicherweise nix im Weg, was ich überdüberwutzl´n hätt können.

Aber Moni, echt RESPEKT!


Ich wär auch immer schon gern im Gelände gefahren, aber ich hatte lange keinen Motorradführerschein und als ich den dann gemacht hab, war ich zu feige fürs Gelände. Wir hatte mal ne alte XT, ne kleine zu Hause, die hätt ich mir gern behalten, hat aber dann mein Gatte verkauft, weil wir sowieso mehr mit den anderen Mopeds unterwegs waren und wir schon so viele zu Hause stehen haben.

LG

Gabi

P.S. wos werd denn mim Gerdal los sei?
 
HvG

HvG

Dabei seit
15.09.2005
Beiträge
3.342
Ort
Hildrizhausen
Modell
1200 GSA, jetzt riacht se nimma frisch
Prima, hob scho g´moand heid bin i ganz alloa mit mia!


Wos mochan de Weihnachtseinkäufe? Host scho ois beiananda?

Host Du Di a o g´meid in da Notfall-Listen vom Forum?

LG

Gabi
Oh her ma auf mit de Weihnachtsgschenk, i dra boid durch.

Es san ja ned bloss meine zwoa Mädels dahoam, meine zwoa Groaßn frein se a no auf a Gschenkerl.

Aber smeiste Problem machn mir die Gschenkerl für meine Mitarbeiter.
Bei 9 Weibsbuider..... da muasst aufpassn, dassd ja koane benachteiligst. :rolleyes:
 
Thema:

An die Bayovaren

Oben