BOKI
- Modell
- Hob koans mehr !
Auf Amertigers Spuren
So liabe Stammdischler,
letzte Woch war i auf´m Markus seiner letztn Südtirolspur untawegs.Danke Markus für de Tipps di i ois Greenhorn oiwei guad braucha ko.
Am Mittwoch bin i losgfahrn und s`Weda hod no ned so do wias sei soid.Vo Erding übern Achensee ins Zillerdoi nei und auf da Zilletalerhöhenstrass hods gschneid bei 1Grod plus.
Dann übern Gerlos zum Großglockner nauf , der erst ab Mittog wieda frei war. Om hods 15 cm Schnee ghabt und 2 Grod Minus
. Nach Lienz is wieda wärmer gworn. Danoch übers Defregger Tal den Staller Sttel obi und über Olang ,Toblach , Cortina d Ampezzo übern Passo di Falzarego nach Arabba. Des warn guad über 500 km. Gud das in dem Hotel a Sauna war.
Nächsten Tog bei strahlenden blauen Himme
de Sella Ronda , nomoi übers Pordoi nach Canazei zum Passo di Fedaia , Passo Guda nach Santa Lucia , For. Staulanza . Passo Duran nach Argordo. Eine der Geilsten und unbefahrensden Strecken. Von Argordo nach Gosaldo , Fiera di Primiero. Von do nach San Martino di Castrozza über Passo di Rollenach Predazzo. Weiter nach Vigo, Karrerpass nach Welschhofen. Nach 2 Stunden vergeblicher Zimmersuche bin i nach Bozen gfahrn und hob wos gfund`n.
waren am 2. Tog ca.360 km.
Am 3. Tog bin i übern Mendelpass nach Cles gfahrn. Zruck über Fondo , Gampenjoch nach Meran. Am Timmelsjoch hob i 2 Schweizer GS ler kenna glernt die vom Balkan kemma san. Pfundige Burschen wia mir olle GSler hoid san. San ma midanander übers Ötztal nach GAP und i über Tölz nach Erding zruck.
Waren in 3 Tog 1590 km und mir hod da Osch mid meiner nei`n Sitzbank überhaubt ned weh do. Des hob i mir vom BALU obgschaugt. KAHEDO sei Dank!!!
Wos is umbedingt brauch is a NAVI. Do häd i mir gwiß 1000 km Umweg gsbart.
Und no wos !!!
Des erste moi hods mi auf´n Osch ghaud.
Auf Sand in a 180 Grad Serpentine legt sie mei GSpusi hi. Aufstandn , GSspusi aufgstellt und weida is ganga.
So konn ma a sein Fuaßrada aufgeh los´n!!
Jetzt kenns mi midnemma an Gardasee wenn mit´n , BALU,AMPERTIGER,MIND,MOTSAHIB,CHRIS usw,. wos zamma geht.
I woas no ned ob zum nächsten Stammdisch kemma ko.
Bis boid BOKI

So liabe Stammdischler,
letzte Woch war i auf´m Markus seiner letztn Südtirolspur untawegs.Danke Markus für de Tipps di i ois Greenhorn oiwei guad braucha ko.
Am Mittwoch bin i losgfahrn und s`Weda hod no ned so do wias sei soid.Vo Erding übern Achensee ins Zillerdoi nei und auf da Zilletalerhöhenstrass hods gschneid bei 1Grod plus.

Nächsten Tog bei strahlenden blauen Himme

waren am 2. Tog ca.360 km.
Am 3. Tog bin i übern Mendelpass nach Cles gfahrn. Zruck über Fondo , Gampenjoch nach Meran. Am Timmelsjoch hob i 2 Schweizer GS ler kenna glernt die vom Balkan kemma san. Pfundige Burschen wia mir olle GSler hoid san. San ma midanander übers Ötztal nach GAP und i über Tölz nach Erding zruck.
Waren in 3 Tog 1590 km und mir hod da Osch mid meiner nei`n Sitzbank überhaubt ned weh do. Des hob i mir vom BALU obgschaugt. KAHEDO sei Dank!!!
Wos is umbedingt brauch is a NAVI. Do häd i mir gwiß 1000 km Umweg gsbart.

Und no wos !!!
Des erste moi hods mi auf´n Osch ghaud.

Jetzt kenns mi midnemma an Gardasee wenn mit´n , BALU,AMPERTIGER,MIND,MOTSAHIB,CHRIS usw,. wos zamma geht.
I woas no ned ob zum nächsten Stammdisch kemma ko.
Bis boid BOKI