Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; I hann fei genausoviel Hoor als wie dass du, I lass bloß edd so naushanga 😂
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
Servus zamma,
mir isch des jetztad fei ächd ohaahgnehm ond arg - abr ieh schaff des zom Schdammdisch ett - beh doh rächd kurzfrischdig gschäfdlich ondrwägs ond muas noh gwasie diräggd vo dr Audohboh zo därra Folgefäschdiwidähd...
I däd en Vorschlag macha wella:
Am nägschda Schdamdisch goht noh s' erschde Gedrengg (Halbe, Woiza, Pils, Virddele, Spezieh, Fandah, Colähle...) uff mieh!

Manne, ieh wois, so kechdasch du ett schaffa :rocker:
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.375
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
@waffel:
wenn so isch, isch´s hald so!

ned ernschd gmoinder Gegavorschlag: Du ieberweisch dem Schlachthof heit no an Fuffi ond sagsch, des sei fier die luschdige 8er Gruppe, dia am Freidaag nur zu sechst send.. Dia mid de boide Glatzemänner, dem Rauschebart, dem Langa ond de boide Gudaussehende. :giggle:
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
...grad d'schäggt: der Vrandwordliche Gaschdronohm häb gmoind, s' däd ähm komisch vorkomma, dass do zwoi Glatza, en Rauschebart, en Lang'r ond zwoi Guadaussäende komma wellad, ob des a dubiosa Grubbe sei odr gar a Roggrgäng, weil noh däd er do glei gaarnix em Vorraus ohnemma, weil, wa isch, wenn des dadsächlich zwialichdige Gschdalda send ond är noh en äbbes naikommd, wo'r nemme rauskommd? Z'ledschda - hod'r gmoind - däd'r noh no d' Glapp voll griaga...!
I soll doch grad so guad sai, ond des sälbr mit Mainesgleicha regla, ond er hod noh no drom biddad, dass sich dia Grubb sittlich ond brav fir dia Daur des Aufndhalds vrhalda soll, do sei älle gholfa ond er miasd no au et dr Rex vo dr Laine lau...

Also, i glaub, ieh regl des dadsächlich sälbr laif ond en farbe mit am Wird vo därra Gneibe, wo dr nägschd Schdammdisch isch!
Ihr miasad mir doh no hald ewenduell en Schdupfr gäa, em Fall, dass ieh des v'rgiss!

Wa haldad ihr vo 3 - 8 gmiadlich pflägde Gliawai uffm Weihnachdsmärgd z' Essleng?
Des duad mr scho wai, doh na zom ganga, abr fr Eich däd ieh do a millions Ausnahm macha ond iabr main Schadda schbrenga! :bier:
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.375
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
.... Was do gschdanda ischd, war sauguad.... (Hogi)

Wa haldad ihr vo 3 - 8 gmiadlich pflägde Gliawai uffm Weihnachdsmärgd z' Essleng?
Des duad mr scho wai, doh na zom ganga, abr fr Eich däd ieh do a millions Ausnahm macha ond iabr main Schadda schbrenga! :bier:
:bounce: :bounce: :bounce:

Des miad dem Gliehwei, des schreibsch fei ägschdra nei.
Mit Datum ond Uhrzeit. Wer komma ka, der kommt.
do kenndat dr Martin on i grad mit der Bahn neifahre.
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.375
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
So zom Beischbiel:

Gliehwetreffa vo de Bleede:
Am xxtag, xx.12.22 enn Esslanga om 18 Uhr.
Treffpunkt: am Busbahnhof, Bussteig x (Beispiel)

Mir laufed zamme nomm zomm Gliehweih
Wer komma kah, isch do.

1. Waffel (Rainer)

Also an ägschdra Pooscht schreiba.
Leg halt nen Termin fest.
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.387
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Also i koh so edd schaffa! 😂
Isch hald amole so, desdorwega muasch de jo edd glei en massive Ohkoschda schdirza. Mit kenned onsor Zuig scho ao selbor zahla.
Am beschda, mor fanged des mid dera Ausgebborei ersch gared oh.
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
No lege grad a mohl los:
06.12. oder 13.12.2022, 18:00, Dräffpungt: P8Q2+MFV Esslingen am Neckar
Des isch gwasie hendr de Busstoig, iabr d’ Ambl driabr, do isch am Eck so a Loddo-Lädle.
Oifach en Guglmäbs ohgugga 🤓

Am beschda, mor fanged des mid dera Ausgebborei ersch gared oh
No isch au räach, ett, dass dahoim no bled gfrogd wird, wer fir den billiga Balla vrandwordlich isch…:tanz:
 
Zuletzt bearbeitet:
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.387
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
I koh nex vorschbrecha, bei mir isch em Dezembor äwweil Vollalarm em Gschäfd
 
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Dabei seit
21.03.2016
Beiträge
1.565
Ort
72622 Nürtingen
Modell
R1100 GS, BJ `96
Gliwai isch guad. Esslenga au. Waffdl kasch du au zu den daulause naa komma. Du hasch ja da gewisse Beriehrungsengschd.
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.387
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Leid, morga omma siebene, aber pingdlich, Freindle, gell!?!
 
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben