Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Des isch a Aasag. I gibs amoal weider.
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.357
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
@ Martin - Freidaag 9.12. - 18 Uhr am Ochsabronna?
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
…bassd des noh no mid m‘ 13.?
Ett, dass ihr en Gliawaihschogg griagad ond ieh noh en Esslenga donda den ganza Gliawaih alloi s‘ Girgele nahlau muas!

Am 09.12. hend mir a großa Fuirwehriabung…
 
Mulle

Mulle

Dabei seit
11.03.2016
Beiträge
467
Ort
Köngen/Neckar
Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
I war z'Nierding. Hau abr bloß zwoi ghed. Ond an Flammkucha drzu. Da isch all Johr so a Elsässer drbei ond der hat an sauguada Flammkucha.
No warsch ja drei Schdänd waidr, wie i, i hann gliahweih ausgschengt, in dera Börgerbude
 
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Dabei seit
21.03.2016
Beiträge
1.554
Ort
72622 Nürtingen
Modell
R1100 GS, BJ `96
Grad ha i den Mulle droffa. Der däd am nägschda Freidig au gera drzukomma. Abr bloß wenn sei Frau au eiverstanda isch
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.357
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Des han i no schreibe wella.
Kommet no.
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.357
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Schreib a WhatsApp, wenner do send
Oder ruf a
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.357
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
@waffel
Du Rainer, mir treffat ons am Dienschdag fei erscht omm 19 Uhr.
Dr Zug aus Nierding fährt omm 18.33 ond isch omm 18.54 enn Essleng.

Frieher goht's ed.
Do missdermr omm 17.33 fahre.
Do wär dr Martin no gar ed Dohoim.

Isch des o.k. fier die?????

Mir freiat ons ond hend heit scho vorglühd.
 
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben