Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; ond so hot des guade Schdigle ausgsäa.
G

Gelöschtes Mitglied 21658

Gast
Manne wenn da Gnocha abziagsch semmor wiedor gleich. :daumen-hoch:

Was fir a Tierle hot do sei Läba lassa misa?

G

Gast
ja gut Du bisch ja au no a jongor Kerle, do kasch a Kilo scho nadruga.

Bei mir isch bei 400 Gramm da Ranza voll. Meh goht net.

G

Gelöschtes Mitglied 19875

Gast
i hear ond läs gar niGS meh vom Manne.
Kommt mr bei de Siedafrikaaner wega Völlerei en dr Knaschd?

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
IMG_3368.jpeg

Griaß aus dr Schdeirmarg😂
Mol gugga, wa dui Woch so härgeit - Schnai isch subbr, d‘ Sichd grad lombich

G

Gast
So Buaba des isch dui Ronde welche am 18.05.24 zum fahre isch.

Mir isch au klar, dass so a Schdregge dir da Manne grad zum Warmfahra isch. I ben halt au scho a aldor Sack! :bounce:

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Serpentinen auf der Schwäbischen Alb mit dem Bus

Serpentinen auf der Schwäbischen Alb mit dem Bus: Hallo Zusammen, Da sich hier ja schon öfter von den reichlich vorhandenen Egsperten über das richtige Kurvenfahren im Allgemeinen und das...
  • Kurztrip zur Schwäbischen Alb

Kurztrip zur Schwäbischen Alb: Hallo, mein Sohn und ich unternehmen übers Wochenende kurzentschlossen einen Trip zur Schwäbischen Alb. Wir übernachten in Langenau nördlich von...
  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis - Ähnliche Themen

• Serpentinen auf der Schwäbischen Alb mit dem Bus

Serpentinen auf der Schwäbischen Alb mit dem Bus: Hallo Zusammen, Da sich hier ja schon öfter von den reichlich vorhandenen Egsperten über das richtige Kurvenfahren im Allgemeinen und das...
  • Kurztrip zur Schwäbischen Alb

Kurztrip zur Schwäbischen Alb: Hallo, mein Sohn und ich unternehmen übers Wochenende kurzentschlossen einen Trip zur Schwäbischen Alb. Wir übernachten in Langenau nördlich von...
  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Oben