Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Sodele:
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.130
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
des passt doch firs erschde.

Mulle
Chebbi
ond i

Wie ischs mit sechs - halb siebane?
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.348
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Do be i a mol ned do ond scho klabbt des bei eich
Viel Schbaaß ond au a Foddo mache, gell!?
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.130
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
A4DCB8CE-627A-4E57-AC72-46426DD46FD3.jpeg

…grad ohkomma uffm Wäg zom Gardaseeh, ond vo dord noh wiedr lengs nuff zur Brenta ond weidr groba Richdong Uldadahl
 
Zuletzt bearbeitet:
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
…vo mir aus dahanda em uldadahl😂😂😂
Vo Trient semmr nuff…

Do hosch no dia Schbura vom ledschda Renna uffm Asfald gsäa.
Ällamohl scho ganz scheh päb an dr Laidblangga endlang - I glaub, uff därra Linie hed ieh mir d‘ Hos vr‘schi… 😂
 
Zuletzt bearbeitet:
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
ond des isch a pässle do hersch nemme uff zom grensa - mir femf warad älle dermaasa begaischdrad. Liabr da Bodone 5 mohl rom ond nom, wia oiml‘ da Schdilfsr…

Dui Woch ganga mr‘ nomml gewandra uff d‘ Illmschbiz ond no a scheena Tour mim Jaufa, Mendlpass nuff uff‘s Penegal…

Eich en scheena KickOff-Schdammdisch!
Lend au a baar Bildr do hanna liega, gell?
 
Zuletzt bearbeitet:
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.130
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
ond des isch a pässle do hersch nemme uff zom grensa - mir femf warad älle dermaasa begaischdrad. Liabr da Bodone 5 mohl rom ond nom, wia oiml‘ da Schdilfsr…
I ben des Pässle zwoimol gfara.
Ond eunor aus mein Hotel hot den Pass 3 mol gmacht.
Von henda nuff isch der sicher au subbor zum Fahr. Do senn die Kurve a weng langzogenor. Die kasch mit mehr Schbeed nemma.

@ GSGünther, danke nomol fir den Bondone Tip :yellowcarded:
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
Die kasch mit mehr Schbeed
…des mit dem Schbiied hot bei mir au nochglau, vorällem, weil hald älls meeh so kabudde Kurvafräsr ondrwägs send…
Heid au wiedr zwoi so Gasgrangge uff ohsra Schbur (also iabr d‘ Middllinie driabrd naus) ondrwägs gwäa, do kechd ieh grad schdroffällich werda ond denne da Zenga uf halbachde drugga - abr haubdsach Gnui- ond Ellabogablächla droh…
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.130
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
…des mit dem Schbiied hot bei mir au nochglau, vorällem, weil hald älls meeh so kabudde Kurvafräsr ondrwägs send…
Heid au wiedr zwoi so Gasgrangge uff ohsra Schbur (also iabr d‘ Middllinie driabrd naus) ondrwägs gwäa, do kechd ieh grad schdroffällich werda ond denne da Zenga uf halbachde drugga - abr haubdsach Gnui- ond Ellabogablächla droh…
So eunor isch mir vorkomma wo i da Foscagno Pass na gfahra ben. Der war et zschnell, der hot hald sai Advendschor net em Griff ket. Vor da Rechtskurv ausghold wia dSau ond trotzdem auf mei Seida komma. No hot der Bach au no Angschd griagt ond voll bremst. Dui GS isch samt dem Kerle omkhagld ond beude senn uf dr Schdross gläga.

Zu dritt hemor den Bock no wieder aufgeschdellt. Des kommt dafo. Digge Moped fahra ond wenns eng wird da Bock omschmeisa.
 
GSGuenter

GSGuenter

Dabei seit
19.12.2021
Beiträge
501
Ort
Mir im Süden
Modell
R1250GS HP
Sodde Grasdaggl siehsch emmer wieder. Mir isch em Trentino oinr mitara Harley auf meiner Schbur entgega komma. Sodde soddet besser dahoim bleiba ond it ens Gebirge fahra.
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.130
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Sodde Grasdaggl siehsch emmer wieder. Mir isch em Trentino oinr mitara Harley auf meiner Schbur entgega komma. Sodde soddet besser dahoim bleiba ond it ens Gebirge fahra.
ond dui Harley gega a Mofa eidauscha.
 
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Dabei seit
21.03.2016
Beiträge
1.532
Ort
72622 Nürtingen
Modell
R1100 GS, BJ `96
Leit, i frei me auf morga Obend en dr Reddichbar. I be ab sechse daa.
 
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb

    Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb: Hallo, ich bin noch einen Tag in der Schwäbischen Alb und suche die GPS Daten von der Tourenfahrer Tour. Kann die mir bitte jemand zur Verfügung...
  • Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb

    Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb: Hallo, ich bin noch einen Tag in der Schwäbischen Alb und suche die GPS Daten von der Tourenfahrer Tour. Kann die mir bitte jemand zur Verfügung...
  • Oben