Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; vor de halb achde schaff i s et, aber heid wirds ja warm, do sodd mr viel drenka, i hoff ihr hoggat a weile
Mulle

Mulle

Dabei seit
11.03.2016
Beiträge
474
Ort
Köngen/Neckar
Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
Zuletzt bearbeitet:
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
E74B5235-AB17-4B47-9B29-3EC3DC0556ED.jpeg

grad iabr da Mendl nuff uffs Penegal mid ma geila Bligg uff dr Kaldr‘r See😊
Eich viel Schbass beim erschda Schdammdisch heit obnads🍻
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.146
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Waffl da Blick uf da Kaldrrorror See isch isch guat. Da Blick en a Glas Kaldorror See isch besser :yellowcarded:

Mir lasst des heit Obad ruhig aganga. Isch eh hois wia dSau. Ond en Schduagort war heit wiedor a Gluathitz.
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.146
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Mulle ob des mir heit obad langt Karda zum schbiela glaub i no net. Bei dera Hitz denk i bloß no ans nägschde Bier.
 
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Dabei seit
21.03.2016
Beiträge
1.564
Ort
72622 Nürtingen
Modell
R1100 GS, BJ `96
Sodale, i bee en dr Reddichbar ond sitz em Biergarta, direkt an dr Rutsche. Bis glei
 
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Dabei seit
21.03.2016
Beiträge
1.564
Ort
72622 Nürtingen
Modell
R1100 GS, BJ `96
So, s'erschte Bild em nuia Stammdisch.
Schee ischs gwä. Wella mr momal macha.
20220713_194744.jpg
 
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Dabei seit
21.03.2016
Beiträge
1.564
Ort
72622 Nürtingen
Modell
R1100 GS, BJ `96
Mir hen oos ieberleegt, dass mr oos so oimal em Monat dreffa keedad. No wär des am 10. oder 17. August dr mext Termin. Da semmr abr flexibl. Wer Vorschläg hat wo meldat sich bidde.
 
M

MTL

Dabei seit
24.07.2018
Beiträge
2.943
Middwoch isch et so guat, dô hanne normalerweis Korbrob (ond au dia Norbadner wellet sich maischdns grad an dem Dag dräffa). Aber filleichd gôht's ämôl en de Feria.

Jetzt woiße aber au, wohär mer sälle Räddichbar bekannt vorkommt, obwohl e no nia dort gwäsa ben. Bei mir en dr Gegend gibt's nemlich än Ord wo Räddichheim hoißt.
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.146
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Middwoch isch et so guat, dô hanne normalerweis Korbrob (ond au dia Norbadner wellet sich maischdns grad an dem Dag dräffa). Aber filleichd gôht's ämôl en de Feria.

Jetzt woiße aber au, wohär mer sälle Räddichbar bekannt vorkommt, obwohl e no nia dort gwäsa ben. Bei mir en dr Gegend gibt's nemlich än Ord wo Räddichheim hoißt.
senga kasch doch au en dor Räddichbar.

Ond wenn de guat bisch hemmor meh Platz ond des Bier griagomor au schnellor
 
  • Gefällt mir
Reaktionen: MTL
M

MTL

Dabei seit
24.07.2018
Beiträge
2.943
senga kasch doch au en dor Räddichbar.
Ha no jô. Aimôl bei me andra Dräffa hot oiner uffem Hendi dees Wicki-Liad laufa lassa. Wo i nô mitxonga han, hodder abr glei ausgmacht ond dämit drohd, dasse en Druhbadix ombnennt werd.

Ond wenn de guat bisch hemmor meh Platz ond des Bier griagomor au schnellor
Wiaso, war dr Aadrang so groß dasses ewich dauret hot?
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.146
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Ja war guat voll. Da Chebbi hot sein Bock zwoimol omschdella miasa.

Abor mit da Wartezeit isch ganga.
 
M

MTL

Dabei seit
24.07.2018
Beiträge
2.943
Ond wenn da Mulle au no komma ka no kennat mir ja an Skat odor Gaigl klopfa.
Gaigl ond Binoggl - dô hanne ämol mitkriagt, daß mer dess baides midde gleiche Karda schbiele kah. Abr i kah kois von baide. Skat kennt e ä bissle. Des hoißt, i kenn d Regla, aber so an wirglich guadr Schbieler binne glaube ned.

Hent er denn vorgeschdrn äbbes gschbiald? Oder hent er bloos xoffa?
 
M

MTL

Dabei seit
24.07.2018
Beiträge
2.943
obber bloos xoffa hent (net obber au xoffa hent).
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.146
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
obber bloos xoffa hent (net obber au xoffa hent).
noinoi mir warat ganz brav.

Ond gschbielt hemmer blos mit de läre Biergläsor. Wo dia no wieder voll warad hemmor ons dem betreida drenga zuagwandt.
 
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben