Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Isch jo koe Broblem, weil bloß a Vorschlägle one i koh ao edd äll Samschdich. Wenns Weddor NÄGSCH WOCH (also am achda Oggdober) Samschdich edd...
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.352
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Isch jo koe Broblem, weil bloß a Vorschlägle one i koh ao edd äll Samschdich.
Wenns Weddor NÄGSCH WOCH (also am achda Oggdober) Samschdich edd grad Katza gagla lessd, no fahr i mein Schdandard-Albtrauf-Ronde, so om de 250 km mit 4 Schdond ond Kurva ohne Ende bluss Kaffele ond Buddorbrezzl.

Wenn ebbor Zeit und Luschd hodd, no schwetz mor.
 
Apachenzipfel

Apachenzipfel

Dabei seit
21.07.2022
Beiträge
834
Ort
Reinach BL (CH)
Modell
R 1250 GS 2022 / Speed Triple R 2016
Jo des stimmt fei scho und jetzt wo au scho bälder dunkel wurd.
Mir kennded eus aber au irgendwo im Nordschwarzwald dreffe, do isch au scheh.
Aber mol luage, mei Bruader wohnd in Stuagerd, kennt ich ebbes verbinda...
Gruss Jörg
 
Mulle

Mulle

Dabei seit
11.03.2016
Beiträge
471
Ort
Köngen/Neckar
Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
Au ja, am 8. kennt i au wiedr, muas jedzd erschtmol a woch noch Griechaland
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.352
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Au ja, am 8. kennt i au wiedr, muas jedzd erschtmol a woch noch Griechaland
I fliag am Freidich Obnd noch Thessaloniki, de buggelich Verwandtschaft vo meira Frau bsuacha.
Aber bloß gschwend, am Daeschdich Obnd benne wiedor Dahommed.
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.362
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Du bischd jo grad so bled wie i.
i war letzschd Woch 3 Daag in Izmir uff r Hochzich
20220911_213047.jpg
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.352
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Mor gugged wir s‘Weddor isch, no machmor ebbes aus.
 
Mulle

Mulle

Dabei seit
11.03.2016
Beiträge
471
Ort
Köngen/Neckar
Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
I fliag am Freidich Obnd noch Thessaloniki, de buggelich Verwandtschaft vo meira Frau bsuacha.
Aber bloß gschwend, am Daeschdich Obnd benne wiedor Dahommed.
mir send in Kyllini , von Freidich bis Freidich, no ded des Moppedfahra am Samschdich guad neilaufa 👍🏼
 
on2wheels

on2wheels

Dabei seit
14.11.2012
Beiträge
998
Ort
Sachsenheim
Modell
Guzzi V85TT, Duke 690 R, RD350YPVS, RE Classic 500, Hercules Ultra50, Honda MB 80
Ein Konstanzer, ein Schwabe und ein norddeutscher stehen in Konstanz am Bahnhof und warten auf den Zug. Der Konstanzer versucht mit dem norddeutschen das Gespräch aufzunehmen. “So, sind se z’Züri gsi?”. Der norddeutsche schaut verdutzt. Darauf der Konstanzer etwas lauter: “ob se z’Züri gsi sind?”. Darauf mischt sich der Schwabe ein und meint zum norddeutschen: “der moint doch gwäh”

des hanne dahanda glaud:
Alemannisch - der Dialekt am Bodensee - Mein-Bodensee
Hanoi, den hosch dahana glaud, I zidier mi mol selbr:

Eine Hamburgerin, ein Schweizer und ein Schwabe sitzen im Zug von Zürich gen Norden.

Nach einer Weile fragt der Schweizer die Hamburgerin, ob sie denn in Zürich gewesen sei.

"Sans in Züri gsii?" (die Schweizer Forumskollegen vergeben mir den kläglichen Versuch.....)
Sie fühlt sich nicht so recht angesprochen.
"Sans in Züri gsii?" wiederholt der Schweizer seine Frage nochmals deutlich.
Sie sieht ihn nur fragend an und zuckt mit den Schultern.
Der Schweizer wird etwas ungehaltener und fragt nochmals laut:
"Ha, sans in Züri gsii?"
Kein Wort verstehend wendet sie sich verzweifelt dem Schwaben zu.
"Gwääääääääää" ;)

Adele
Alex
Ciao
Alex
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.352
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Sodele, jetzetle!
I hann fier nägschda Samschdich guad Wedder befohla! Also fahr´mor ao!
I muass ällerdengs amma 4e bei meira Jonga an Schrank ombaua ond des sodd vor de sexe ferdich sei, wei amma siebene de Gloe ens Neschdle will.
Abfahrd wär amma 10e en Echderdenga an dor ARAL odor als aldernadiver Eischdieg amma halber 11 en Weilheim/Teck an dor ARAL. Des erschde Schdigg fahr mor Audoboh bis Weilheim, abor danoch gohds ersch richdig los:
Gesamd so om de 4 Schdond ond 250 km ruff ond naa. Mid ara nedda Pause beim Beggör en Grabaschdedda kecht mor zwische drui onde viere wieder dahommed sei.
Wär des äbbes?

1664724102158.png
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
…ond ed vrgässa:
z‘Berga s Fuirwehrfäschd!
S‘ geit Roschbrohda, Mauldaschabörgr, Läbrkäs ond andre Läggrräia!
 
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben