Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Ja jez doch edd? 😤 Leid, wia solled mir den Griag gwenna… 😂
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.338
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Des tut mir jetzat scho loid, be uffam Familiefeschd vom G‘schäft meinera Holda. Des gohd um 14:00 los.
Es sei räecht, no hab i um 17:00 schee sG‘sicht verschnitta😂!🍻
No hald snägsch mohl
Ja jez doch edd? 😤
Leid, wia solled mir den Griag gwenna… 😂
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.338
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
An dr’ Mulle, erg-chebbi ond dr GS Q:
Velleichd schaffad ihrs jo dr sälbschd ernannde Dubbalor aus Echdrdenga 😂 ondr Ohdroung vo leichdr Gwald, da Wäg noch Berga aizomschlaga.
Ieh hau grad no en maim Fuirwehretaah en Poschda gfonda:
6 Frei-Hopfa-Kaldschaala (aldrnadiev au algohohlfrei)🍺🍺🍺🍺🍺🍺
I mechd dor Hoffnonga macha, weil mei Weib am Samschdich menhirs schaffa sodd. No gugg mor amole, ob mor au noch BERKEIM fenda dähded. 🥰
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.361
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Ihr mached mi no ganz wuschig mit eirer Ausfahrt.
i be doch ned do.
Jetzt kommet ihr mi no mit Berga onde de Hocketse. Do hot mei Schwoger Eisatz (denke i) Der isch do beim Rod Kreiz
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.145
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Leid leid leid leid, hen ihr am Samschdich nex bessors vor wia auf da Gebbl nuff zhogga ond schbaziera fahra?

I dät ja glei mit abor i muas uf meine Schdiggla ond Epfl ra doa.

Was machat ihr den Sonndichs? Do het i Zeit ond kennt au mit. I gang je et end Kirch !!!
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.145
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Isch jo koe Broblem, weil bloß a Vorschlägle one i koh ao edd äll Samschdich.
Wenns Weddor NÄGSCH WOCH (also am achda Oggdober) Samschdich edd grad Katza gagla lessd, no fahr i mein Schdandard-Albtrauf-Ronde, so om de 250 km mit 4 Schdond ond Kurva ohne Ende bluss Kaffele ond Buddorbrezzl.

Wenn ebbor Zeit und Luschd hodd, no schwetz mor.
Manne goht des au Sonndichs?
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
Ihr mached mi no ganz wuschig mit eirer Ausfahrt.
i be doch ned do.
Jetzt kommet ihr mi no mit Berga onde de Hocketse. Do hot mei Schwoger Eisatz (denke i) Der isch do beim Rod Kreiz
Dai Schwoagr isch beim Rohda Blus?
Abr noh wahrschainlich en Zäll, weil ohsre Sannies en Berga henn sich denne en Zäll ohgschlossa - koh scho sai, da mr s‘ Raude Greiz buachd hend - em Fall, dass oinr vo dr Biehrbank rahhaglad 😂
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
Leid leid leid leid, hen ihr am Samschdich nex bessors vor wia auf da Gebbl nuff zhogga ond schbaziera fahra?

I dät ja glei mit abor i muas uf meine Schdiggla ond Epfl ra doa.

Was machat ihr den Sonndichs? Do het i Zeit ond kennt au mit. I gang je et end Kirch !!!
…mir älle dädad au am Sonndichs Epfl raah ond Grommbiera raus - wa muasch noh ausgrächnad du em Samschdichs wuala ohfanga? 😎😄
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.145
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Waffl des isch ganz oifach. Von Medich bis Freidich schend i mir em Gschäft jeden Dag da Ranzza.
Des was noh dWoch ibor liega bleibt muas i am Samschdich wegschaffa. Ond am Sonndich hann i noh mei rua ond kah uf da Gebbl nuff hogga.

Wenn i abor schon am Samschdich net dua han i am Sondich koi Luschd meh.

Mei Brennholz fir da Wendor hann i scho mol weg! Ond des warat au a bar Ahengor voll.
Dazukommt no, dass i des scheiss Korona au ket han.
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.338
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Waffl des isch ganz oifach. Von Medich bis Freidich schend i mir em Gschäft jeden Dag da Ranzza.
Des was noh dWoch ibor liega bleibt muas i am Samschdich wegschaffa. Ond am Sonndich hann i noh mei rua ond kah uf da Gebbl nuff hogga.

Wenn i abor schon am Samschdich net dua han i am Sondich koi Luschd meh.

Mei Brennholz fir da Wendor hann i scho mol weg! Ond des warat au a bar Ahengor voll.
Dazukommt no, dass i des scheiss Korona au ket han.
A Ausred wia a Maus 🐁 a Loch… 😂
 
HarryS

HarryS

Themenstarter
Dabei seit
24.04.2011
Beiträge
1.145
Ort
Remsdal
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
A Ausred wia a Maus 🐁 a Loch… 😂
Manne des isch koi Ausred.

Abor mir machad des andorsch.

I lad die fir de nägschde baar Wocha (Samschdigs) ei zum Epfl aufklauba. sgibt au Läborkäswegga ond an Kolbe dazua.

Sonndigs kenna mir ja noh a Ronde dreha.

I denk i komm Desjohr auf auf 3-4 Tonna Epfl.

I gfrei me scho. :redcarded: :bounce:
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.338
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Manne des isch koi Ausred.

Abor mir machad des andorsch.

I lad die fir de nägschde baar Wocha (Samschdigs) ei zum Epfl aufklauba. sgibt au Läborkäswegga ond an Kolbe dazua.

Sonndigs kenna mir ja noh a Ronde dreha.

I denk i komm Desjohr auf auf 3-4 Tonna Epfl.

I gfrei me scho. :redcarded: :bounce:
I ess em Johr drei Epfl, edd drei Tonna.😂
Kohsch grad vergessa 😇
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.361
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Heit hann i lauter Bleede kennaglernt.
Obwohl i eigentlich gar ned do gwäsa wär.
Schee wars. Buaba, ihr seid klasse. Gerne wieder.
Ond an'd Waffel an bsondra Dank fiers Feierwehrfäschtfreibier.
 
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Dabei seit
21.03.2016
Beiträge
1.558
Ort
72622 Nürtingen
Modell
R1100 GS, BJ `96
Ja, s'war richtdig schee. Viel bessr als so saudomme Ebfl glauba. Harry da wärsch wohl drbei gwäa.
Dr Manne hat sauguad gaidad, laudr nedde Leit. Mir hats so richdig gfalla. Des soddad mr älamal macha.
Viele Griaß
Martin
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
…wenn dr Harry no en saubra Moooschd hot, khechda mr doch no en saim Källr gefeira gau, weil no hot sich dui Epflbuggarei glohnd😂
Uich no en scheena Samschdich - i muas no a bissle uffam Fäschd doa…
 
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben