Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community;
Apachenzipfel

Apachenzipfel

Dabei seit
21.07.2022
Beiträge
832
Ort
Reinach BL (CH)
Modell
R 1250 GS 2022 / Speed Triple R 2016
Der Pfarrer vo Aale der het en ganz Schmale, der Pfarrer vo Bäsige der het en Saumässige un die Echderdinger händ än rechder Dinger....
 
Apachenzipfel

Apachenzipfel

Dabei seit
21.07.2022
Beiträge
832
Ort
Reinach BL (CH)
Modell
R 1250 GS 2022 / Speed Triple R 2016
Lieber s‘Läbe riskiere, wie de Schwung verliere.
Alte Mercedes / 8 er Weisheit...
 
R

Reincarnator

Dabei seit
18.11.2016
Beiträge
2.763
Dees isch Alemannisch, ned schwäbisch.

So schwädzd koinr bei aus, erschd ab Villenga nahzuas.
 
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Dabei seit
21.03.2016
Beiträge
1.558
Ort
72622 Nürtingen
Modell
R1100 GS, BJ `96
ond dr Pfarr von Sankt galla isch ens Scheißhaus na gfalla. faif Meter isch er gsonga, pfui Deifel hat der gschdonga
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.360
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Ach soooo.
Aber ihr wisset jo: An der Nase eines Mannes, erkennst du sein Johannes.
 
Apachenzipfel

Apachenzipfel

Dabei seit
21.07.2022
Beiträge
832
Ort
Reinach BL (CH)
Modell
R 1250 GS 2022 / Speed Triple R 2016
…mit dem „räachda Dengr“ isch fai dr Zengga gmoind - ett, dass doh äbbr äbbes anders moint 😂😂😂
Ich denke das ist Interpretationssache, ich habe über 25 Jahre in S und Umgebung gelebt, also mehr als mein halbes Leben und da war der Dinger ned der Zengga, obwohl meiner schon sehr ausgeprägt ist... der Zennga moin i....😂
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.338
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Saged amole, dähd i dohanna mol froga därfa?
Jez semmor doch en sellem Fahda älles Schwoba, oddr?
Des kechd bedeida, dass mor ao faschd älle dahanna rom em Schwäbischa "The Länd" ommanador gruschdled, oddr?
Häddedor edd amole Luschd uff a gemeinsame Ausfahrd, filleichd da Albtrauf nuff ond nondor bis dass ons älle schwendelich isch?
Wenn dem so sei dähd, was haldedor voh näksch Woch Samschdich? Jez grad isch do s Weddor no guad ohgsait.
Also I dähd me fraia wia d´Sau...
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.360
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Des isch a sauguade Idee. Bloß, nägsch Woch Samschdich be i scho mit meine Domifreind vom Siedwäschde em Odawald.
Sonndich muas i fiers 32. Schbortabzeicha radle ond dann benn i uff Sardinie zom radle.

Manne - du suchst 'nen flotten Flügelmann.
Ich bin aus Nürtingen, früher Sielmingen und da davor wohnte ich in Echterdingen.
Wir werden uns noch finden 😉
 
Apachenzipfel

Apachenzipfel

Dabei seit
21.07.2022
Beiträge
832
Ort
Reinach BL (CH)
Modell
R 1250 GS 2022 / Speed Triple R 2016
I däd au gern komme, aber nägschd Woch bin i am Lago, ausserdem ich nägschd Wocheend dahanne
koi guads Wedder. Aber im Ogdober kenndet mir doch ebbes abbmache, oder ned?
Griassle Zipfel
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
…ieh muss me de Samschdichabgängige laidr grad ohschliasa!
Mir gangad mim Schdammdisch mit de Mobbeds ens Allgai bis em Mehdich.
Oggdohbr wär glaub ganz guad - wobei: am 08.10. geids z‘ Berga en Agziohsdahg bei dr Fuirwehr! Doh muas ieh schafft bezieungsweis do hann ieh Dinschd. Des kehchd mr doch so als Dräff nutza, wa moinad ihr dazu?

Zipfl, fr‘ di wärs halt en langr Ritt vo Bahsl noch Esslenga, 3 Schdonda mindeschdens…

Manne, wo ieh grad so dai Brofielbild ohgugg: ieh woiß ett, ob ieh so scho a mohl oms Egg komma beh - Reschbäggd.
Ieh fahr abr au ersch Mobbed, seid ieh achdavierzge beh, doh schwäzd s‘ Hirn mit meim rächda Griffl äls a andra Schbroch:giggle:
Also en Bläamlespfliggr beh ieh ett…:brille:
 
Zuletzt bearbeitet:
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben