Hello!!

Diskutiere Hello!! im Neu hier? Forum im Bereich Community; Christian is my name.. Living in Sweden... fairly new gs owner.. had my first 1 year ago(r1100gs-97) thath had done 110000km. loved it so I bought...
R

Richaud

Themenstarter
Dabei seit
15.09.2016
Beiträge
7
Modell
r1200gs
Christian is my name.. Living in Sweden... fairly new gs owner.. had my first 1 year ago(r1100gs-97) thath had done 110000km. loved it so I bought a r1200gs-2010 modell. Love that too!!;)
 
R

Richaud

Themenstarter
Dabei seit
15.09.2016
Beiträge
7
Modell
r1200gs
Hi! Thank you!!

Skickat från min SM-G928F via Tapatalk
 
R

Richaud

Themenstarter
Dabei seit
15.09.2016
Beiträge
7
Modell
r1200gs
Some of my trips...
and


Skickat från min SM-G928F via Tapatalk
 
R

Richaud

Themenstarter
Dabei seit
15.09.2016
Beiträge
7
Modell
r1200gs
First one is Norway 1500 km this weekend and the other is stelvio pass... 6451 km in 10 days this summer on the r1100gs

Skickat från min SM-G928F via Tapatalk
 
Thema:

Hello!!

Hello!! - Ähnliche Themen

  • Bye, BMW, hello Triumph ...

    Bye, BMW, hello Triumph ...: Nach 30 Jahren BMW ist es auch für mich Zeit, Tschüss zu sagen. Angefangen hat alles 1994. Die Funduro F 650 konnte ich mir neu aufgrund einer...
  • Hello World - Alex aus der Schweiz

    Hello World - Alex aus der Schweiz: Hallo zusammen, ich bin (die) Alex und wohne in der Schweiz. Ich habe eine 2011er BMW F650 GS die demnächst verkauft wird, da ich morgen eine...
  • Hello aus Oberfranken ..

    Hello aus Oberfranken ..: Servus zusammen, bin der Olli und komme aus der Nähe von Coburg. Hab mir vor 2 Wochen ne Trophy geholt und bin sauglücklich damit :biggrin...
  • Hello all

    Hello all: I'm taking delivery of my first GS next week, a 2019 R1250GS, low mileage and in cosmic blue. I'll have loads of questions, but in the meantime...
  • hello from italy

    hello from italy: Hi everyone, I am writing to you from Italy, today I went to see to buy a used 1999 bmw r1100gs with 70,000 km with two owners, apart from the use...
  • hello from italy - Ähnliche Themen

  • Bye, BMW, hello Triumph ...

    Bye, BMW, hello Triumph ...: Nach 30 Jahren BMW ist es auch für mich Zeit, Tschüss zu sagen. Angefangen hat alles 1994. Die Funduro F 650 konnte ich mir neu aufgrund einer...
  • Hello World - Alex aus der Schweiz

    Hello World - Alex aus der Schweiz: Hallo zusammen, ich bin (die) Alex und wohne in der Schweiz. Ich habe eine 2011er BMW F650 GS die demnächst verkauft wird, da ich morgen eine...
  • Hello aus Oberfranken ..

    Hello aus Oberfranken ..: Servus zusammen, bin der Olli und komme aus der Nähe von Coburg. Hab mir vor 2 Wochen ne Trophy geholt und bin sauglücklich damit :biggrin...
  • Hello all

    Hello all: I'm taking delivery of my first GS next week, a 2019 R1250GS, low mileage and in cosmic blue. I'll have loads of questions, but in the meantime...
  • hello from italy

    hello from italy: Hi everyone, I am writing to you from Italy, today I went to see to buy a used 1999 bmw r1100gs with 70,000 km with two owners, apart from the use...
  • Oben