Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; I woess, abor des werd zumendeschd I edd schaffa, schaaaad! 😢
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
…odr kirzesch dai Tour en Goohsbach ab direkt uff Gruibing ond biagsch drfier en Dengadorf ab Richdung Berga - vo doh bisch noh ällaweil ruggzugg wiedr uff de Fildra ond dahoim - nochma Roschdbrohda, Mauldaschabörgr ond zwoi bis femf Kaldschahla Gerschdatee…😄
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.292
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
…odr kirzesch dai Tour en Goohsbach ab direkt uff Gruibing ond biagsch drfier en Dengadorf ab Richdung Berga - vo doh bisch noh ällaweil ruggzugg wiedr uff de Fildra ond dahoim - nochma Roschdbrohda, Mauldaschabörgr ond zwoi bis femf Kaldschahla Gerschdatee…😄
Ond du fahrsch ons no älle hoem?😂
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.292
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Die Anzahlt der Teilnehmer ist begrenzt. Aufgrund der reißenden Nachfrage stehen nur noch wenige Startplätze zur Verfügung. 😂
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.348
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Wia i dem guade Manne scho gschieba han, be i emm Odawald.
Donoch uff Sardinie.
Aber ab 20. Oggdoobr ..... sodds amol basse.
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.292
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Sodde sechs wie mir fenf geits koene vier, weil mir drei die zwölf einzige send! 😂
I frei mi uff da Samschdich Ond uff eich😃👍
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.292
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Kommsch noch Echderdenga oder ao glei noch Weilheim?
 
manfred180161

manfred180161

Dabei seit
12.10.2015
Beiträge
5.292
Ort
Echterdingen
Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Mor wäred no also
Mulle
erg-chebbi
GS Q
Ond der Dubbalor aus Echdordenga
 
befi

befi

Dabei seit
29.05.2018
Beiträge
26
Au wenn i koi Zeit hann hoisst des emmrno Weila.
Dangge ond a schena Fard!
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
An dr’ Mulle, erg-chebbi ond dr GS Q:
Velleichd schaffad ihrs jo dr sälbschd ernannde Dubbalor aus Echdrdenga 😂 ondr Ohdroung vo leichdr Gwald, da Wäg noch Berga aizomschlaga.
Ieh hau grad no en maim Fuirwehretaah en Poschda gfonda:
6 Frei-Hopfa-Kaldschaala (aldrnadiev au algohohlfrei)🍺🍺🍺🍺🍺🍺
 
Zuletzt bearbeitet:
befi

befi

Dabei seit
29.05.2018
Beiträge
26
Weilheim isch hochdeitsch. Deswega Weila uff schwäbisch.
Verschdoasch?
 
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb

    Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb: Hallo, ich bin noch einen Tag in der Schwäbischen Alb und suche die GPS Daten von der Tourenfahrer Tour. Kann die mir bitte jemand zur Verfügung...
  • Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb

    Tourenfahrer GPS Daten Schwäbische Alb: Hallo, ich bin noch einen Tag in der Schwäbischen Alb und suche die GPS Daten von der Tourenfahrer Tour. Kann die mir bitte jemand zur Verfügung...
  • Oben