Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Weil da hogge nix Bees ahnend em Hotel en Evian am Genfer See beim Frihschdig on hann a T-shirt vom Endurotraining Kenzenga ô, uff deem henda an...
R

Reincarnator

Dabei seit
18.11.2016
Beiträge
2.763
Weil da hogge nix Bees ahnend em Hotel en Evian am Genfer See beim Frihschdig on hann a T-shirt vom Endurotraining Kenzenga ô, uff deem henda an Haufa Schbonsora schdandet.

No^schwätzt mi so a Môle mit Schweizer Dialeggd ô on moint: "Do fählt äbbis..."
Ond kaum, dass e frôg, was 'r moind schreit der ibber d'ganz Terrass'; "Seeeiiiiitenbacher leckerleckerlecker!!!"

Isch dees peinlich.
 
GSGuenter

GSGuenter

Dabei seit
19.12.2021
Beiträge
508
Ort
Mir im Süden
Modell
R1250GS HP
Dees wissad nemlich viele ned, dass der Bachl em Odawald, der ons endernational zom Affa macht, aus Waldabuach kommt ond ned Seitabachr, sondern Willi Pfannaschwarz hoißd on sei Müsli nach dem Bach gnannt hot, wo em Vadr sei Mühle schdoht. On des isch hier:

Anhang anzeigen 490427

Der brengt mid saira Werbung sogar da gmüatlichschde Boira zor Weißgluat.

Woisch Karle...

Abrr! dia Firma Seidabachl isch en Buacha em Odawald ond des isch fei Nordbada ond it em Schwäbischa.
Ha koi Wondr 🙈
 
R

Reincarnator

Dabei seit
18.11.2016
Beiträge
2.763
Sage doch. Weils rom Waldabuach koin Blatz meh ghett hôt. Ond Seidabachmihle z'gloi isch für des ganze Gschäft, dees dr Pfannaschwarz macht.

Bloß schwätzad dia em Neckerodawaldkreis koi Schwäbisch, sondern henn an eigene Dialeggd, wia zom Beischbiel dr Rolf Miller.
Koi Mensch däd dô "Woisch Karle" saga, sondern "Horsch Kall".

Dr Willi hôt eigendlich wella Rockmusiker wärra. Macht au Musik ond hôt drwäga au a oigas Schdudio. On do isch er uf dia saubleede Idee komma, seine Werrbeschpot selbr zom macha.

Dafier kennt mr "Seeeiiitenbacher" aber au noh am Arsch dr Weld.

Onn nix gega Schwoba dia en Nordbaada wohnat. Do ghert der Kreis Freidaschdadt ja au drzua.
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
Selbschd em Radioh uff Südtirol1 heirt mr des Miasligeseir - mir isch schiergar s‘ Käsweggla raghaglad, so verschrogga ben ih.
Ih hann mai Frau gfrogt, ob se s‘Radio uf en hoimischa Sendr omgschalda hot, abr dia hot au grause Aigla gmachd :eekek: (hend‘r s‘ Wordschbiel gmergt?:smilies2222:)
 
555

555

Dabei seit
18.08.2011
Beiträge
521
Ort
Hua Hin / หัวหิน
Modell
R1150GS, Triumph Tiger 800 XCX, Yamaha NMax
S'isch scho komisch nach so ra fliegerei, pledzlich schwaetzat de moische dahanna schwaebisch
 
R

Reincarnator

Dabei seit
18.11.2016
Beiträge
2.763
Abr Freidaschdadt isch en Wirddaberg.
Verwaldongstechnisch: Gwä. Bis zom 31.12.1972. Seitam erschta Januar 73 ghert dr Kreis FDS zom RP Karlsruh'. Onn dees isch Nordbada.

Wenn i me vo maim Flegga uffs Fahrrädle hock, nô fahr' i gern über Ergenzenga, Bohdorf, Baisenga on Hochdorf mai Ronde. Nô fahr i uff a paar Kilometr durch vier Landkreis' (FDS, TÜ, BB, CW) on drei Regierongsbezirk (Nordbaada, Südwirtaberg on Nordwirtaberg)
Dees isch au môl ebbas saugladds.

Abr i be au bloß hier reig'schmeggd. Eigentlich a Schdäffelesrudschr.
 
R

Reincarnator

Dabei seit
18.11.2016
Beiträge
2.763
Onn i enn Cannschdatt.

Nô dear mr denne andre môl vorrota, was dees isch:

 
R

Reincarnator

Dabei seit
18.11.2016
Beiträge
2.763
Noch eine Übersetzungshilfe für Nichtschwaben:

Hochdeutsch:
Entschuldigen Sie bitte, aber Sie versperren mir die Sicht!

Schwäbisch:
He Du! Kô dees sei, dass dai Vaddr Glaser isch?
 
R

Rotax562

Dabei seit
12.02.2018
Beiträge
1.636
Ort
BaWü
Modell
F650GS Dakar / F800GS
Rotax562 schrieb:


Haag = Zaun
Boddabira = ärdepfl
Häs = Gewand
Griasa = Grüssen
Zenna = Weinen oder au diefa
Zeia = Zehen
Grätta= Korb
Gutter = Flasche

Spruch:
Agath haaget wenn's daget

Zum Vergrößern anklicken....
bin a weng spät drah, s'gait koi schwäbische Schrift, drum isch dees it so oifach. Firrs Unterland ischs räht, aber im Oberland isch dees it so

Zeia -> Nieselregen
Griasa -> Kirschen z.B. "Griasabämmana Häskaschta" ist ein "Kleiderschrank aus Kirschholz"


der mir bekannte beste schwäbische Begriff ist

zizabäänala

keine Sorge bezüglich Auflösung, als meine Mutter das gesagt hat, war die Frage meines Vaters (15km entfernt aufgewachsen) "waaaaas?", also von dem her vermutlich ein recht lokaler Begriff.
 
R

Rotax562

Dabei seit
12.02.2018
Beiträge
1.636
Ort
BaWü
Modell
F650GS Dakar / F800GS
Kommt mer bekannt vor. Irgend ebbas wia regna?
für mich überraschend nah dran, eine "Variation" von rengga.
ich bin wirklich überrascht!!!

hier die die Auflösung:
zizabäänala ist Graupelschauer
 
Zuletzt bearbeitet:
Mulle

Mulle

Dabei seit
11.03.2016
Beiträge
472
Ort
Köngen/Neckar
Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
SO, des Weddr isch dui Woch ja schbidze, Burscha wia siahts aus, dreha mr a Ronde ?
 
waffel

waffel

Dabei seit
06.09.2014
Beiträge
783
Ort
oberhalb Esslingen/BW
Modell
R1250GS, 05/2019
…ja, wa isch au doh loos?
Hots eich älle d´ Schbroch v´rschlah?

Wa isch eigendlich bessr:
Dia Haubdschdädlr mit sällam Bladdahrd (gebirdich vo Friggahausa) odr dia Hamburgr en dr Bundesliegaa?
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.369
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
…ja, wa isch au doh loos?
Hots eich älle d´ Schbroch v´rschlah?

Wa isch eigendlich bessr:
Dia Haubdschdädlr mit sällam Bladdahrd (gebirdich vo Friggahausa) odr dia Hamburgr en dr Bundesliegaa?
s´bescht ischd:
D´r Bladdert isch fo Friggehausa - aber gbohra ischer tatsächlich enn Filderschdat, 200 m neba dem Ortsdeil Bladdert.
 
gshogi

gshogi

Dabei seit
02.11.2010
Beiträge
3.369
Ort
Nürtingen
Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
emm Iebriga däds mi scho a mol freia, wemmer enn dr Reddichbar mol ufschlage dädet.
Aber z´erscht fahre morga mit d´m Moped uff Korsika ond be noch de Pfengschda wieder zrigg
 
Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

  • Neu aus dem Schwäbischen Wald

    Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

    Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

    Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

    Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

    Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben